بازیکن سابق تیم بسکتبال ماهان:
صادق زاده دو سال با بهترین ها ایران نتوانست قهرمان شود
بازیکن سابق ماهان گفت: دوسال بهترین نفرات در ماهان بودند و این تیم با ضعف کادرفنی نتوانست قهرمان ایران شود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناباشگاه فولاد ماهان این روزها در بحران شدید مالی به سر میبرد و خیلی زود باد متمول بودن این باشگاه خوابید و حتی صحبت های جدی در مورد انحلال تیم بسکتبال این باشگاه به گوش میرسد.
یکی از بازیکنان سابق این تیم در مورد شرایط این باشگاه گفت: دو سال بهترین نفرات بسکتبال ایران در این تیم بودند، اما به دلیل ضعف مدیریت و کادرفنی نتوانست در لیگ برتر به قهرمانی برسد و همیشه بازی های حساس را واگذار میکرد.
وی ادامه داد: مربی ای مانند صادق زاده به دلیل نداشتن دانش بالا نتوانست تیم را به موفقیت برساند و حالا هم به دلیل هنمان نداشتن مدیریت وضعیت مالی خوبی ندارد.
,
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه