از راه آهن به مس؛ پیروز قربانی و فرزاد آشوبی
پیروز قربانی احتمالا دیروز آخرین بازی خود را برای راه آهن انجام داد. این مدافع باتجربه که سابقه بازی در تیمهای مختلفی را دارد و از زمان حضور علی دایی در راه آهن به جمع زردپوشان سابق و سفیدپوشان فعلی منتقل شده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانااحتمالا به مس کرمان خواهد رفت، باشگاهی که بعد از جدایی از استقلال یکی، دو فصلی آنجا بود. گفته میشود در این سفر فرزاد آشوبی هافبک دفاعی راه آهن نیز او را همراهی خواهد کرد. آشوبی سابقه شاگردی پرویز مظلومی را دارد و اتفاقا دوران خیلی خوبی در کرمان داشته است. مس کرمان برای فرار از بحران و آشتی با روزهای خوب روی بازیکنانی نظر دارد که سابقه بازی در این تیم را دارند، گفته میشود رسول نویدکیا هم یکی دیگر از همین مسیهای سابق است که به کرمان بازمیگردد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,انتهای خبر
]
ارسال دیدگاه