اخبار داغ

خرید‌ و فروش میلیونی تمساح و کروکودیل در اطراف بزرگراه خلیج فارس

خرید‌ و فروش میلیونی تمساح و کروکودیل در اطراف بزرگراه خلیج فارس
عده‌ای دلال در اطراف بزرگراه خلیج فارس تهران، اقدام به خرید و فروش میلیونی تمساح و کروکودیل می‌کنند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا در اطراف بزرگراه خلیج ‌فارس تهران عده ای دلال اقدام به خرید و فروش حیوانات می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در این بین عده ای با ارائه مشخصات؛ حیواناتی مانند تمساح و کروکودیل را خرید و فروش می کنند.

,

این حیوانات در پانسیون های نگهداری می شود و زمانی که دلالان برای آنها مشتری پیدا کنند، حیوان را در مکانی که با طرف مورد نظر هماهنگ کرده اند تحویل می ‌دهند.

,

رضا قدیمی مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به مرکز خرید و فروش پرندگان در حاشیه این بزرگراه گفت: شهرداری فقط یک سازه در آنجا نصب کرده است و اتفاقاتی که در حواشی آن مرکز رخ می‌دهد ربطی به شهرداری ندارد.

, شهرداری, فقط یک سازه در آنجا نصب کرده است و اتفاقاتی که در حواشی آن مرکز رخ می‌دهد ربطی به شهرداری ندارد,

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران گفت: محیط زیست و سایر شبکه‌های ذی‌ربط که در خصوص حیات وحش متولی هستند باید به مشکلاتی که در اطراف این مرکز رخ می‌دهد رسیدگی کند.

, محیط زیست و سایر شبکه‌های ذی‌ربط که در خصوص حیات وحش متولی هستند باید به مشکلاتی که در اطراف این مرکز رخ می‌دهد رسیدگی کند,

وی به خرید و فروش غیرقانونی برخی از حیوانات در اطراف این مرکز اشاره کرد و گفت: شهرداری نمی‌تواند در این زمینه دخالت کند چرا که مسئولیتی ندارد.

, شهرداری نمی‌تواند در این زمینه دخالت کند چرا که مسئولیتی ندارد,

قدیمی گفت: شهرداری به دلیل برخی از بیماری‌ها از جمله آنفولانزا مرغی تصمیم گرفت که پرندگان را از مولوی به اینجا منتقل کند و در آنجا مرکزی برای فروش پرندگان زینتی احداث کند.

,

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران به قاچاق حیوانات که در اطراف مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی در اطراف بزرگراه خلیج فارس رخ می‌دهد اشاره کرد و گفت: باید سازمان‌های ذی‌ربط در این زمینه نظارت کنند. ما نیز به آنها گفته‌ایم اگر می‌خواهند ما به آنها مکان و امکانات می‌دهیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه