رئیس اورژانس کشور:

۱۶ مصدوم زلزله برازجان به بیمارستان منتقل شدند

۱۶ مصدوم زلزله برازجان به بیمارستان منتقل شدند
رئیس اورژانس کشور اعلام کرد تاکنون ۱۶ مصدوم زلزله برازجان در روستاهای اطراف این شهر شناسایی و به بیمارستان‌های بوشهر و برازجان منتقل شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، محمدتقی طالبیان  گفت: نیروهای اورژانس به روستاهای اطراف برازجان رسیده اند و تاکنون 16مصدوم این حادثه شناسایی شده که از این تعداد 12 نفر به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر و 4 مصدوم به بیمارستان مهر تأمین اجتماعی برازجان منتقل شدند.

وی گفت: نیروهای اورژانس همچنان در منطقه هستند و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
,
,
,
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه