رئیس اورژانس کشور:
۱۶ مصدوم زلزله برازجان به بیمارستان منتقل شدند
رئیس اورژانس کشور اعلام کرد تاکنون ۱۶ مصدوم زلزله برازجان در روستاهای اطراف این شهر شناسایی و به بیمارستانهای بوشهر و برازجان منتقل شدهاند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، محمدتقی طالبیان گفت: نیروهای اورژانس به روستاهای اطراف برازجان رسیده اند و تاکنون 16مصدوم این حادثه شناسایی شده که از این تعداد 12 نفر به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر و 4 مصدوم به بیمارستان مهر تأمین اجتماعی برازجان منتقل شدند.
وی گفت: نیروهای اورژانس همچنان در منطقه هستند و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می شود.
انتهای پیام/
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه