نجات جان سه بیمار با اهدا عضو یک بیمار مرگ مغزی جهرمی
با اهدای اعضای مرحوم «علیرضا رضازاده»، نوجوانی که به مرگ مغزی دچار شده بود، جان سه بیمار از مرگ نجات یافت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از ایسنا، منطقهی فارس، با رضایت خانواده «علیرضا رضازاده» نوجوان 13 ساله، کلیهها و پانکراس و کبد او به سه بیمار نیازمند اهدا عضو، هدیه شد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,
براساس این گزارش، کلیههای مرحوم رضازاده به لیلا غلامانی 19 ساله از بندرلنگه و یک کلیه و پانکرانس آن مرحوم نیز به «زهره بیژنی» 28 ساله ساکن بهبهان پیوند زده شد.
کبد اهداکننده نیز به «ابوالفضل ابراهیمی» 38 ساله ساکن تهران اهدا شد.
اعضای مرحوم «علیرضا رضازاده» ساکن جهرم در بیمارستان پیمانیه این شهر، از بدن او خارج و برای پیوند به بیمارستان نمازی شیراز، ارسال شد.
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه