اخبار داغ

نان رایگان در تبریز عرضه می‌شود

نان رایگان در تبریز عرضه می‌شود
قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با انجمن صنفی تولید کنندگان آرد، نان رایگان در همایش نان از سفره تا مزرعه پخت و عرضه می‌شود.‌
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تسنیم،غلامعلی راستی بعد از ظهر  امروز در جلسه هماهنگی اولین همایش نان ، نانوا، نانوایی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه برنامه‌های این همایش بر ضرورت اقدامات فرهنگی برای همراهی مردم در مصرف بهینه نان تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه در برگزاری همایش نان ، نانوا، نانوایی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریزه همکاری خوبی دارد، گفت: نمایشگاه بین‌المللی تبریز توجه داشته باشد که دستگاه‌های اجرایی بودجه چندانی برای هزینه کرد و اجاره غرفه در این همایش نخواهند داشت و با برنامه‌های جنبی باید به درآمدزایی در این همایش پرداخت.

,

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: کارخانجات آرد آذربایجان شرقی متحول شده  و پخت نان نیز با گذشته تفاوت بسیاری دارد اما مردم باید با حقوق خود در زمینه دریافت نان سالم آشنا شوند.

,

وی افزود: کیفیت آرد تولیدی در استان قابل مقایسه با گذشته نیست و در همایش نان از سفره تا مزرعه می‌توان از دستگاه‌های قدیمی کارخانه جات تولیدی آرد به عنوان موزه ای استفاده کرد و در اختیارمردم گذاشت.

,

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با انجمن صنفی تولید کنندگان آرد، نان رایگان درهمایش نان از سفره تا مزرعه پخت و  عرضه می‌شود.

,

راستی خاطرنشان کرد: در راستای مباحث تبلیغی توزیع رایگان نان صورت می گیرد و تبلیغ در زمینه محصولات نانی امری ضروری است تا مردم با کیفیت نانهای مختلف آشنا شوند.

,

صادقی ، معاون خبر صدا و سیمای آذربایجان شرقی نیز در این نشست هماهنگی با اشاره به تولید گزارش‌های خبری و پیش خبری گفت: علاوه بر برنامه‌های خبری معاونت‌های دیگر صدا و سیما نیز برنامه های تولیدی را در دستور کار خود دارند.

,

وی افزود: باید برندهای برتر نان استان مانند نان اسکو، فطیر بستان‌آباد و نان‌های دیگر نیز به مردم معرفی شده و زمینه تولید نان‌های برتر در دیگر شهرها فراهم شود.

,

معاون خبر صدا و سیما با اشاره به اهمیت انعکاس طرح‌های تحقیقاتی دانشگاهی درزمینه نان عنوان کرد: در حال حاضر برخی طرح‌های دانشگاهی درتبریز در زمینه نان انجام می‌شود که انعکاس این طرح‌ها به جامعه موثر و مفید خواهد بود.

,

صادقی گفت: در زمان برگزاری همایش و قبل از آن نیز برنامه های پیش خبر و نیز تولید اخبار و انعکاس گزارشات صورت می‌گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/ع

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه