اخبار داغ

آصفری در گفتگو با دانا:

بازدارندگی رژیم صهیونیستی خدمت به کل منطقه است

بازدارندگی رژیم صهیونیستی خدمت به کل منطقه است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر منطقه و دنیا به دنیال آرامش است باید از عامل بازدارنده در برابر رژیم صهیونیستی استفاده کرد.

محمدحسن آصفری، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه فرمایشات رهبر انقلاب در نماز جمعه نصر گفت: همانطور که رهبری فرمودند ضربه زدن به رژیم صهیونیستی، خدمت به کل منطقه و بشریت است، زیرا امروز بزرگترین تروریسم منطقه رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه اقدامات رژیم صهیونیستی ناامنی را در منطقه گسترش می دهد، تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی روی جنایت کاران قرون وسطا را سفید کرده است و امروز این رژیم کودک کش را به بزرگترین پرورش دهنده تروریسم در دنیا تبدیل کرده است.

آصفری با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در تمام اقدامات تروریستی که در دنیا صورت می گیرد دست دارد، عنوان کرد: تلاش صهیونیست ها ناامن کردن منطقه است تا از این طریق نفوذ خود را در بین کشورهای منطقه افزایش داده و نقشه های آمریکایی - صهیونیستی را در خاورمیانه پیاده کنند، از این رو بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی خدمت به کل منطقه است.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه جریان تکفیری سلفی داعش در منطقه زاییده دست صهیونیست ها بود، ادامه داد: اگر منطقه و دنیا به دنیال آرامش است باید از عامل بازدارنده در برابر رژیم صهیونیستی استفاده کرد.

وی با انتقاد از انفعال مجامع بین المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: متاسفانه مجامع بین المللی با نفوذ لابی صهیونیستی حاضر نیستند در برابر رفتارهای جنون آمیز و دیوانه وار صهیونیست ها موضع گیری کنند زیرا کارتل های صهیونیستی پشتیبان سیاست های آمریکایی و اروپایی هستند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه