اخبار داغ

نماینده مردم دشتستان:

روز قدس روز برائت از دشمنان اسلام و حمایت از مستضعفین است

روز قدس روز برائت از دشمنان اسلام و حمایت از مستضعفین است
نماینده مردم دشتستان گفت: روز قدس روز برائت از دشمنان اسلام و حمایت از مستضعفین و محرومین جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از "ناصرون " حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد در سخنان پیش از خطبه آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان گفت: روز قدس روز برائت از دشمنان اسلام و حمایت از مستضعفین و محرومین جهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "ناصرون " ,

وی در ادامه افزود: درود بر مردمی که در همه عرصه ها حضور پیدا می کنند و دین خود را نسبت به اسلام ادا می کنند.

,

موسوی نژاد اظهار داشت: حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز قدس جای تحسین دارد و حضور در این راهپیمایی کمترین اثری که دارد خاریست در چشم دشمنان و کسانی که بر علیه اسلام قیام می کنند.

,

وی گفت: یکی از رسوایی های ننگین مدعیان حقوق بشر شکل گرفتن غده سرطانی اسرائیل است.

,

نماینده مردم دشتستان تصریح کرد: وقتی آنها می گویند حافظان حقوق بشر هستیم، سوالی که در اذهان ملت ها پیش می آید این است که شما برای مردم سوریه، فلسطین و یمن چه کرده اید؟ مگر اینها انسان نیستند؟ این چه حقوق بشری است که چنگ اندازی به حقوق مردم را تامین می کند و تامین کنند حقوق مردم مظلوم نیست؟

,

وی افزورد: چرا کسانی که که مدعی حقوق بشر هستند حامیان فلسطین را تروریست می خوانند؟ تروریست آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل است زیرا هر جا که ظلم حکومت می کند و بوی خون ریزی می آید پای این دو غاصب در میان است.

,

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دفاع از فلسطین دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است و همه مسلمان جهان باید برای دفاع از حقوق فلسطین بسیج شوند و در مقابل ظالم هراسی نداشته باشند.

,

موسوی نژاد اظهار داشت: رژیم اشغالگی اسرائیل وجودش در منطقه فقط بخاطر این است که نظام جمهوری اسلامی  و جنبش های اسلامی و عدالت خواه را در نطفه خفه کند که این آرزو را به گور خواهند برد.

,

وی افزود: دفاع نکردن از مظلومین، محرومین و مردم فلسطین باعث میشود که خاکریز بعدی مبارزه علیه ظالمان کشور ما باشد.

,

نماینده مردم دشتستان در مجلس بیان داشت: کشور های غربی با فناوری هسته ای ما کاری ندارند بلکه هدف آنها پیشرفت و توسعه نکردن نظام جمهوری اسلامی است تا ما نتوانیم کشور خود را اداره کنیم، آنها می خواهند اعتقادات و باورهای شیعه  وجود نداشته باشد.

,

موسوی نژاد افزود: با رهنمود های هوشمندانه مقام معظم رهبری نظام اسلامی بیش از پیش در دنیا عزتمندتر خواهد شد و همه احزاب و جریان های سیاسی باید حول محور ایشان حرکت کنند تا سرنوشت کشور ما همانند کشورهای منطقه نشود و اگر کشور ما امروز در آرامش به سر می برد مدیون تدابیر با خردانه و فرمایشات علی گونه رهبر انقلاب است.

,

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: وصیت نامه شهداء را که مطالعه می کنیم شاهد شعار مبارزه با استکبار جهانی هستیم، که این روحیه باید در تمام اهاد مردم وجود داشته باشد.

,

وی در پایان تصریح کرد: اگر ما در مذاکرات پذیرفتیم که محدودیت داشته باشیم و محدود باشیم فقط بخاطر لغو تحریم ها بود که امیدواریم این اتفاق بیافتد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه