اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خمین:

تاکنون بیش از 200 میلیون ریال فطریه و کفاره در خمین جمع‌آوری شده است

تاکنون بیش از 200 میلیون ریال فطریه و کفاره در خمین جمع‌آوری شده است
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خمین: تاکنون بیش از 200 میلیون ریال فطریه و کفاره در خمین جمع‌آوری شده است که هنوز این روند ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا داود روشنی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خمین در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری خمین نیوز با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 2۰۰ میلیون ریال فطریه و کفاره در این شهرستان جمع آوری شده،گفت: جمع آوری فطریه و کفاره در این شهرستان با توجه به گستردگی صندوق‌ها در روستاها، هنوز ادامه دارد.

روشنی اظهار کرد : جمع آوری زکات فطریه امسال با محوریت مساجد انجام شد و بر اساس سیاست‌های شورای زکات، مبلغ جمع آوری شده بدون واسطه به دست نیازمندان خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, داود روشنی , پایگاه خبری خمین نیوز, بیش از 2۰۰ میلیون ریال فطریه و کفاره در این شهرستان جمع آوری شده, ،, جمع آوری فطریه و کفاره در این شهرستان با توجه به گستردگی صندوق‌ها در روستاها، هنوز ادامه دارد., جمع آوری فطریه و کفاره در این شهرستان با توجه به گستردگی صندوق‌ها در روستاها، هنوز ادامه دارد, .,
,
, اظهار کرد,

 

,

وی ادامه داد: این مبالغ پس از جمع آوری در کمیته امداد حضرت امام شهرستان به نیازمندان همان منطقه در شهر یا روستای مربوطه داده می‌شود و نیازمندان هر منطقه زکات فطریه و کفاره همان شهر یا روستا را دریافت می‌کنند.

, وی , : این مبالغ پس از جمع آوری در کمیته امداد حضرت امام شهرستان به نیازمندان همان منطقه در شهر یا روستای مربوطه داده می‌شود و نیازمندان هر منطقه زکات فطریه و کفاره همان شهر یا روستا را دریافت می‌کنند, .,



رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خمین خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز مسئولین جمع‌آوری فطریه و کفاره مشغول دریافت این مبالغ هستند که با هماهنگی با ائمه جماعت آن محل، روستا و یا منطقه بین مددجویان تقسیم می‌شود.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/ر

, انتهای پیام/ر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه