اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش خدابنده خبرداد

آماده سازی 750 کلاس درس برای دانش آموزان خدابنده در سال تحصیلی جدید

آماده سازی 750 کلاس درس برای دانش آموزان خدابنده در سال تحصیلی جدید
مدیر آموزش و پرورش خدابنده با بیان اهمیت کلاس‌بندی در مدارس شهرستان خدابنده گفت: پیش‌بینی می‌شود دانش‌آموزان شهرستان خدابنده در سال تحصیلی آینده در 750 کلاس درس مشغول به تحصیل شوند. در حال حاضر 750 کلاس برای این دانش آموزان آماده سازی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،علی اسدی امروز در گفت و گو با خبرنگار اشراق آنلاین گفت: پیش‌بینی می‌شود 17 هزار دانش‌آموز خدابنده‌ای در مدارس این شهرستان برای سال تحصیلی جدید ثبت‌نام کنند و از مجموع دانش‌آموزان شهرستان خدابنده تاکنون 16 هزار دانش‌آموز در مدارس این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق آنلاین,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با اشاره به درصد دانش‌آموزان ثبت‌نام شده در مقطع ابتدایی خاطرنشان کرد: تاکنون در دوره ابتدایی 9 هزار‌ و 607 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و با پیش‌بینی ثبت‌نام 4 هزار و 56 دانش‌آموز در مقطع دوره اول متوسطه در شهرستان خدابنده،در دوره اول متوسطه نیز تاکنون 3 هزار و 800 دانش‌آموز ثبت‌نام کردند که 93 درصد دانش‌آموزان این دوره را شامل می‌شوند.

,

وی با اشاره به پیش‌بینی ثبت‌نام 2 هزار و 681 دانش‌آموز مقطع دوره دوم متوسطه در مدارس خدابنده اضافه کرد: تاکنون حدود 2 هزار دانش‌آموز در مدارس دوره دوم متوسطه ثبت‌نام کرده‌اند و درصد ثبت‌نام دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه ‌85 درصد بوده که آمار مناسب و قابل توجهی است.

,

اسدی با بیان اهمیت کلاس‌بندی در مدارس شهرستان خدابنده گفت: پیش‌بینی می‌شود دانش‌آموزان شهرستان خدابنده در سال تحصیلی آینده در 750 کلاس درس مشغول به تحصیل شوند و  یک‌هزار و 700 معلم در‌ آموزش و پرورش شهرستان خدابنده فعالیت می کنند و ساماندهی این افراد از مردادماه آغاز شده است.

,

وی در پایان سخنان خود به اهمیت تحصیل دانش از منظ اسلام اشاره کرد و تصریح کرد:اسلام، دین علم و دانش است و از مسلمانان خواسته که درتحصیل دانش کوشش و جدیت نمایند و ارزش افراد را به علم و دانش مى داند لذا فرا گرفتن علم را، یک وظیفه عمومى و بر همه مسلمانان واجب مى شمارد و خدا درقرآن مى فرماید: آیا گمان مى کنید که افراد دانشمند و جاهل یکسانند؟

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه