انفجار مین در شرق افغانستان 22 کشته و زخمی برجای گذاشت

انفجار مین در شرق افغانستان 22 کشته و زخمی برجای گذاشت
مقامات ولایت «لوگر» در شرق افغانستان از کشته و زخمی شدن 22 غیر نظامی بر اثر انفجار یک مین در این ولایت خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، «دین محمد درویش»، سخنگوی والی لوگر اظهار داشت که 22 غیر نظامی بر اثر انفجار یک مین کارگذاری شده در یک موتورسیکلت در این ولایت کشته وزخمی شدند.

به گفته درویش، این انفجار در منطقه «برکی برک» ولایت لوگر رخ داده است.

در میان کشته شدگان، یک زن و یک کودک نیز از بین رفته و تاکنون مسئولیت این رویداد را فرد و یا گروهی به عهده نگرفته است، اما سخنگوی والی لوگر انفجار این بمب را به مخالفان مسلح دولت افغانستان مربوط می‌داند.

سخنگوی والی لوگر در ادامه گفت که تحقیقات در این زمینه آغاز گردیده است.

این اولین انفجار در ولایت لوگر افغانستان پس از آغاز سال 2014 میلادی می‎باشد و گفته می‎شود که این ولایت یکی از ناامن‎ترین ولایات افغانستان در این سال میلادی به شمار می‎رود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه