عکس خبری/خواننده لس آنجلسی در جشن خانه موسیقی!
مراسم سومین جشن سالانه «موسیقی ما» عصر روز شنبه با حضور تعدادی از هنرمندان و علاقه مندان حوزه موسیقی در تالار وحدت تهران برگزار شد.[
به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم سومین جشن سالانه «موسیقی ما» عصر روز شنبه با حضور تعدادی از هنرمندان و علاقه مندان حوزه موسیقی در تالار وحدت تهران برگزار شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,نکته جالب توجه و تامل برانگیز این مراسم حضور و تجلیل(!) از "حبیب" خواننده لس آنجلسی که چند وقتی است به ایران بازگشته در این مراسم بود.
,
انتهای پیام/ب
]
ارسال دیدگاه