اخبار داغ

لاریجانی: کمیته امداد ابتکار انقلاب اسلامی است

لاریجانی: کمیته امداد ابتکار انقلاب اسلامی است
رییس مجلس شورای اسلامی، کمیته امداد را ابتکار انقلاب اسلامی و یک پایگاه امدادرسانی واقعی به نیازمندان دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، علی لاریجانی در نشستی که با حضور جمعی از نخبگان کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: خیلی خوشحال هستیم که میزبان شما در خانه ملت هستیم و یکی از جلسات با صفایمان خدمت در حضور شماست که توانسته‌اید با کمک کمیته امداد در زمینه علمی پیشرفت کنید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی ادامه‌داد: کمیته امداد ابتکار انقلاب اسلامی است و چنین شیوه‌ای در گذشته وجود نداشته است. این کمیته تلفیقی با نیازهای امروز و ساختار اسلامی است.

,

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در اکثر روایات و احادیث توجه به دیگران و صدقه‌دادن جزو حسنات به خصوص در ماه مبارک رمضان است.

,

لاریجانی افزود: اگر در آیات الهی نیز تامل کنیم، اسلام نگاهی عدالت‌خواه دارد و با توجه به موازین اسلامی می‌توان این موضوع را دریافت.

,

وی خاطرنشان کرد: این احساس وظیفه همیشه وجود داشته و باعث همگرایی بیشتر میان اعضای جامعه شده است و ما در مجلس با خیال راحت به کمیته امداد کمک می‌کنیم چراکه می‌دانیم کمک‌رسانی توسط آنها به درستی انجام می‌شود و به دست افراد نیازمند می‌رسد.

,

نماینده مردم قم در مجلس همچنین گفت: کمیته امداد یک پایگاه امدادرسانی واقعی به نیازمندان است. در مجلس نیز چندین تن از نمایندگان از کمیته امداد استفاده کرده، دکترا گرفتند و وارد مجلس شده‌اند.

,

وی با اشاره به برخی مشکلات افراد تحت پوشش کمیته امداد گفت: یکی از موضوعاتی که توسط نخبگان مطرح شد، مسائل اقتصادی است. خودکفا قطعا موضوعی اساسی است و ما کمک می‌کنیم، این حرکت‌ها سریع‌تر انجام گیرد.

,

لاریجانی با بیان اینکه نگاه به تولید داخل باید مورد توجه جدی قرار گیرد، تصریح‌کرد: اینگونه اقدامات کمیته امداد که بتواند کارهای اقتصادی را توسعه دهد، هم برای افرادی که کار می‌کنند احساس استقلال می‌دهد و هم برای اقتصاد کشور مفید است.

,

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در چند سال اخیر کمیته امداد تجربه خوبی در زمینه‌های اقتصادی داشته و ان‌شاءالله در این زمینه تلاش بیشتری نیز صورت می‌گیرد.

,

 لاریجانی در پایان نشست خود با نخبگان کمیته امداد از آنها تقدیر کرد. بعد از این نشست، نماز مغرب و عشا و صرف افطار با حضور جمعی از ایتام کمیته امداد با رییس مجلس و معاون پارلمانی و سرپرست کمیته امداد برگزار شد.

,

منبع:ایسنا

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه