اخبار داغ

بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعتی به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعتی به مناسبت روز جهانی قدس
سازمان بسیج مهندسین صنعتی در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: بی شک روز قدس یکی از جاودانه ترین میراث های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی ره است و تقارن روز جهانی مقابله با استکبارهای پوشالی و کف آلود و حمایت جهانی از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین با ایام لیالی قدر قطعا بر قدر و ارزش این روز افزوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سازمان بسیج مهندسین صنعتی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد که در آن آمده است: 

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ   قصص/5

,

 

,

بی شک روز قدس یکی از جاودانه ترین میراث های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی ره است. تقارن روز جهانی مقابله با استکبارهای پوشالی و کف آلود و حمایت جهانی از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین با ایام لیالی قدر قطعا بر قدر و ارزش این روز افزوده است.

,

در بحبوحه ی کنونی که جهان به سوی طلوع انسانیت و بیداری اسلامی پیش می رود، هر لحظه ای که از زمان می­گذرد به روزهای آزادی و افول مستکبرانی چون اسرائیل غاصب و همدستان جنایت کارش نزدیک می شویم.

,

بیداری اسلامی که امروز سراسر منطقه را فرا گرفته و دست بر گریبان حاکمان ظالم، دیکتاتور و زورگوی گذاشته است نشان از عزم ملت ها و همبستگی و هم پیمانی مسلمین در قبال هرگونه ستم و سلطه را دارد.

,

رژیم جعلی صهیونیست و مدافعان درمانده اش باید بدانند که با گذر زمان بیش از پیش در منجلاب خودساخته ی زور و تزویر و ستم و کفر خود غرق می شوند و تنها از خود چهره ای منفور، ضعیف و منزوی و ترسو برجای خواهند گذاشت.

,

هم اکنون غبار سیاه و پلید تفکر " اسراییل از نیل تا فرات" در حال فرو نشستن و آرمان واقعی و عظیم " فلسطین   از نهر تا بحر" به سرعت در حال طلوع است.

,

دول جنایتکار و منفوری که امروز با ذاتی کثیف و خونخوار سعی دارند تا خود را در ردای حقوق بشر جای دهند با اعمال دسیسه های پست فطرتانه و بدور از انسانیتشان به کشتار مردم بی گناه در سوریه می پردازند و خود را حامی آنان می خوانند.

,

هرچند که این بی رحمی ها و جنایات محدود به سوریه نیست، و این دست های پلید هرروز در آستین یک کشور قرار می گیرند و وقیحانه قشر مردم و بیگناه جوامع را وحشیانه به قتل رسانده و به خاک و خون می کشند.

,

 

,

غافل ازینکه این خون ها غیر از آبیاری درخت تنومند این انقلاب ها و سریع تر به ثمر رساندن آن حاصل دیگری ندارد. ملت بیگناه مصر و یمن و بحرین مثتسنی ازین دسیسه ها نیستند.

, غافل ازینکه این خون ها غیر از آبیاری درخت تنومند این انقلاب ها و سریع تر به ثمر رساندن آن حاصل دیگری ندارد. ملت بیگناه مصر و یمن و بحرین مثتسنی ازین دسیسه ها نیستند.,

روز قدس، جمعه ی پایانی ماه رحمت و برکت خداوند و بهار نزول قرآن، روز اعلام همبستگی، غیرت، تعهد و حمایت ابدی مسلمین و آزادیخواهان و مستضعفین همه ی جهان از فلسطین و مظلومیت است.

,

متخصصین، مهندسین سختکوش و بسیجیان غیور این آب و خاک و مرز و بوم در کنار آحاد مردم آگاه و اقشار بصیر در راستای تجدید عهد و پیمان با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای، در  حمایت از مظلومیت و اعلام و انزجار از سلطه طلبی و خونخواری در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند تا به جهان و جهانیان بفهمانند که قبله ی نخست مسلمین هرگز در چنگال پلید جور و ستم باقی نمی ماند.

,

در پایان سازمان بسیج مهندسین صنعتی با بزرگداشت این روز بزرگ از تک تک آحاد مردم دعوت می کند تا با تجمع و راهپیمایی در این روز بار دیگر سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادی مزدور ایشان بزنند و با خلق حماسه ای دیگر وحدت و اتحاد یکپارچه مسلمانان را به رخ یاوه گویان و ددمنشان پلیدی چون آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی بکشند.

,

 

,

والسلام علیکم و علی عباده الله الصالحین

, والسلام علیکم و علی عباده الله الصالحین,

سازمان بسیج مهندسین صنعتی

,

9/5/92

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه