آمریکا تحریمهای خدمات ماهوارهای صدا و سیمای ایران را لغو کرد
رسانهها از لغو تحریمهای مربوط به خدمات ماهوارهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر دادهاند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، آمریکا تحریمهای مربوط به ارائه خدمات ماهوارهای به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را به طور موقت لغو کرد.
آمریکا گفته ایران متعهد شده روی امواج ماهوارهای پارازیت نیندازد و در عوض آمریکا تحریم صداوسیما را موقتا لغو کرده است.
به جزئیات بیشتری از این خبر اشاره نشده است.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه