انفجارهای پیاپی در خطوط لوله گاز پاکستان
3 انفجار پیاپی در خطوط لوله گاز ایالت «پنجاب» پاکستان، گازرسانی به این منطقه را متوقف کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از افراد ناشناس بار دیگر خطوط لوله گاز در پاکستان را هدف قرار دادند.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,این انفجارها ساعات پایانی شب گذشته در ایالت «پنجاب» پاکستان رخ داد.
,پس از این حمله، گاز واحدهای صنعتی در اغلب بخشهای ایالت پنجاب قطع شد.
,به گفته «عارف حامد» مدیر عامل شرکت «خط لوله گاز شمالی سویی» پاکستان، این حمله یک اقدام تروریستی بوده است.
,وی افزود: پس از این حادثه گاز باقیمانده در سیستم کفاف مصرف مشترکان خانگی را نداشت و به همین علت از مردم خواسته شد تا برای صرفهجویی در مصرف، وسایل گرمایشی خود را خاموش کنند.
,به گفته این مقام پاکستانی، این انفجار موجب قطع گاز نیروگاههای برق این منطقه نیز شد.
,مدیر عامل شرکت گاز سویی با اشاره به وقوع آتشسوزی شدید در محل انفجار، اعلام کرد که کار مرمت این خطوط لوله حدود 3 روز بهطول میانجامد.
,برخی گزارشات حاکی از کشته شدن دستکم یک تن در این حادثه است.
,شبهنظامیان تاکنون چندین بار خطوط لوله گاز این شرکت را در این منطقه هدف حملات خرابکارانه قرار دادهاند.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه