اخبار داغ

مدیرکل دفتر توانمندسازی و آموزش های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی:

آموزش های کوتاه مدت تخصصی یکی از منابع کسب درآمد دانشگاه آزاد اسلامی است

آموزش های کوتاه مدت تخصصی یکی از منابع کسب درآمد دانشگاه آزاد اسلامی است
مدیرکل دفتر توانمندسازی و آموزش های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به لزوم تأمین ۴۰ درصدی هزینه های دانشگاه از طریق درآمدهای غیر شهریه ای گفت: برای تحقق این مهم آموزش های کوتاه مدت تخصصی یکی از منابع کسب درآمد واحدها به حساب می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب ؛سید ابراهیم حسینی مدیرکل دفتر توانمندسازی و آموزش های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی گفت در گردهمایی کارشناسان دفتر توانمندسازی و آموزش های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی قم و مرکزی : با توجه به چابک سازی های انجام شده طی طرح های تجمیع اجراشده در دانشگاه آزاداسلامی دفتر توانمند سازی نیروی انسانی تغییر نام داده و تغییراتی در شرح وظایف آن انجام شده است.

حسینی با اشاره به اینکه دفتر توانمندسازی و آموزش های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۷۹ تأسیس شده است اظهار کرد: رسالت های جدید این دفتر شامل آموزشهای درون سازمانی وهمچنین  موضوع آموزشهای کوتاه مدت تخصصی جهت بخش خصوصی و دولتی با توجه به پتانسیل های موجود در دانشگاه و با هدف درآمد زایی غیر شهریه ای معرفی کرد.

وی ادامه داد: با توجه به کوچک سازی و چابک سازی دانشگاه نیاز داریم نیروها آموزش های جدیدی را دریافت کنند تا بتوانند وظایف محوله را به نحو احسن به انجام برسانند.

حسینی افزود: جهت ارتقاء درجه اعضای هیأت علمی نیز شرکت در دوره های آموزشی به عنوان امتیاز محسوب شده و استادانی که در طراحی و تدریس دوره های مذکور شرکت نمایند علاوه بر داشتن امتیاز جهت ارتقاء ،این فعالیت می تواند کسری ساعات موظفی تدریس آنها را نیز جبران نماید. همچنین جهت تشویق و الزام شرکت کارمندان در دوره های آموزشی جهت کسب برخی عناوین شغلی و یا پست های سازمانی نیز شرط گذراندن دوره های فوق ذکر شده است.

مدیرکل دفتر توانمندسازی و آموزش های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به لزوم تأمین ۴۰ درصدی هزینه های دانشگاه از طریق درآمدهای غیر شهریه ای بیان کرد: برای تحقق این مهم آموزش های کوتاه مدت تخصصی یکی از منابع کسب درآمد واحدها برشمرد.

وی رویکرد دانشگاه را در سال های آتی مبتنی بر اقتصاد دانش محور مانند شرکت های دانش بنیان و بخش دیگر آن را که با روح آموزشی دانشگاه نیز سنخیت دارد، آموزش های کوتاه مدت تخصصی اعلام کرد.

حسینی بابیان اینکه دانشگاه به حوزه آموزش های کوتاه مدت به سطح جامعه وارد شده است، گفت: اخیرا دانشگاه مجوزی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی دریافت کرده است مبنی بر این که مدارک صادره دوره های آموزشی کوتاه مدت صادره توسط دانشگاه آزاد اسلامی برای بخش دولتی نیز اعتبار داشته و قابل پذیرش است وهمچنین با هماهنگی های انجام شده مدارک مذکور دارای قابلیت ترجمه نیز هستند.

مدیر کل دفتر توانمندسازی و آموزش های کاربردی دانشگاه ضمن یادآوری تفاهم نامه های همکاری امضاشده فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان آموزش فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش و... خواستار پیگیری جهت مذاکره و اقدام عملی واحدها و مراکز آموزشی شد.

وی ضمن تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت باکیفیت و حرفه ای گفت: استفاده ازاستادان مجرب ، امکانات خوب، تکریم شرکت کنندگان در کلاس ها موردتوجه ویژه واحدهای دانشگاهی باشد.

حسینی بابیان اینکه  نیاز سنجی در سطح جامعه مهم است ،گفت: تکمیل فرم نظر سنجی بعد ازاتمام دوره های آموزشی از شرکت کنندگان در جهت رفع نقایص احتمالی ضروری است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه