اخبار داغ

دیده بان دانا؛

بازتاب روز قدس در رسانه‌های خارجی/ با تغییر رئیس جمهور شیوه دشمنان ایران تغییر نمی کند/ عارف:در کابینه روحانی حضور ندارم

بازتاب روز قدس در رسانه‌های خارجی/ با تغییر رئیس جمهور شیوه دشمنان ایران تغییر نمی کند/ عارف:در کابینه روحانی حضور ندارم
برخی اخبار ویژه و خواندنی را به همراه سرخط برخی اخبار جاری روز را در بسته "دیده بان دانا" بخوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،  سرخط بخشی از مهمترین و خواندنی ترین اخبار داخلی و بین المللی امروز یکشنبه 6 مرداد ماه در قالب بسته "دیده بان دانا" عبارتند از:

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  , سرخط بخشی از مهمترین و خواندنی ترین اخبار داخلی و بین المللی امروز یکشنبه 6 مرداد ماه در قالب بسته "دیده بان دانا" عبارتند از:,

* محمد نهاوندیان در گفتگو با شبکه دو بی‌بی‌سی: دولت روحانی، فرصت مناسبی برای حل مشکلات بین ایران و غرب است.

, * محمد نهاوندیان در گفتگو با شبکه دو بی‌بی‌سی: دولت روحانی، فرصت مناسبی برای حل مشکلات بین ایران و غرب است.,

* روز قدس؛ روز اسلام/ حضور هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی در جمع راهپیمایان تهرانی

, * روز قدس؛ روز اسلام/ حضور هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی در جمع راهپیمایان تهرانی,

* روز قدس؛ روز اسلام/ حضور کلیمیان تهرانی در جمع راهپیمایان/ حمایت دانشجویان ایرانی از دولت و ملت سوریه

,

*روز قدس؛ روز اسلام/ حسن روحانی: رژیم صهیونیستی زخمی است که سال هاست بر بدن دنیای اسلام نشسته؛ این زخم باید از بین برود.

,

* روز قدس؛ روز اسلام/ آیت الله مکارم شیرازی: استکبار بداند ملت مظلوم فلسطین تنها نیست.

,

* قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس: تنها راه حل مسئله فلسطین انحلال رژیم غاصب صهیونیستی است

,

 

,

*عارف:در کابینه روحانی حضور ندارم اما به دولتش کمک می‌کنم.

,

 

,

* احمدی‌نژاد:امام با هوشمندی روزقدس را ابتکار و تعبیه فرمود/بعضیها درباره فلسطین ساده اندیشی تاریخی میکنند/مسئله فلسطین یک درگیری تاریخی بین طاغوت وحق است/ اسرائیل میخواهد بر دنیا مسلط شود.

,

 

,

* احمدی‌نژاد:تسط بر خاورمیانه، کلید تسلط بر دنیاست/ تاسیس رژیم صهیونیستی بر آمده از یک اراده برای حفظ استکبار است/ این رژیم محور تضمین منافع استعمارگران و برده داران است/ دانا

,

* حجت السلام سعیدی: کسانی که خواب نیل تا فرات را دیده‌اند امروز دور خود را دیوار بتونی کشیده‌اند.

,

 

,

* وزیر ارشاد اسلامی در گفتگو با عصر هامون: با پیگیری‌های جمهوری اسلامی روز قدس در سازمان همکاری اسلامی به رسمیت شناخته شده است و در 80 کشور دیگر هم همه ساله برگزار می شود.

,

 

,

* موج جدید سیاه‌نمایی علیه ایران با هدف کارآمد نشان دادن تحریم‌ها: استیو هنکه، از اعضای دانشگاه جانز هابکینز و موسسه کیتو مدعی شد از زمان آغاز تحریم‌های به اصطلاح فلج کننده ایران با بیشترین تورم در 76 سال اخیر مواجه شده است.

,

 

,

* آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران: غرب یک مشت احمق ساده‌لوح تکفیری را گیر آورده که مثل آب خوردن آدم می‌کشند/ مذاکرات سازش ذره‌ای سود به نفع مظلومین فلسطین نداشته است.

,

 

,

 آیت‌الله خاتمی: به دولت فعلی خدا قوت می‌گوییم/ اگر کسی واقع بین باشد در سخت کوشی و خستگی ناپذیری این دولت تردیدی نیست.

,

 

,

*رزم، عضو کمیسیون حقوقی مجلس در گفتگو با مرصاد: روز جهانی قدس یک دادخواست بین المللی برای رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی است.

, مرصاد:, مرصاد,

 

,

* واکنش وزیر اطلاعات به احتمال حضور خاتمی در مراسم تحلیف: سران فتنه تا زمانی که تکلیفشان را با نظام روشن نکنند، هیچ جایگاهی ندارند.

,

 

,

* در جنبش وبلاگی "فلسطین بنیان مرصوص" منتشر شد؛ آشیانه کبوترها، میان دو مثلث شوم؛ این، معنی وارونه دموکراسی و حقوق بشر است!

,

 

,

* بازتاب روز قدس در رسانه‌های خارجی/ شینهوا: روحانی خواستار اتحاد مسلمانان علیه رژیم صهیونیستی شد/ تایمز اسرائیل: میلیون‌ها ایرانی با شعار آشنای "مرگ بر اسرائیل" به خیابان آمدند.

,

 

,

* بازتاب روز قدس در رسانه‌های خارجی2/ عاروتص شوع: روحانی هم از بیان تنفر خود از اسرائیل ابایی ندارد/ فاکس‌نیوز: روحانی اسرائیل را "زخمی کهنه" خواند.

,

 

,

بازتاب اظهارات روحانی مبنی بر اسرائیل زخمی بر بدن جهان اسلام است که باید از بین برود و اظهارات احمدی‌نژاد در رسانه های خارجی/

,

بی‌بی سی فارسی: احمدی‌نژاد:حل مساله فلسطین از طریق مذاکره ساده‌اندیشی است

,

العربیه: روحانی:اسرائیل زخمی بر بدن جهان اسلام است که باید از بین برود

,

دویچه وله: نتانیاهو:روحانی چهره واقعی خود را زودتر از حد انتظار نشان داد

,

رادیو فرانسه: احمدی نژاد: یک طوفان بزرگ اسرائیل را از منطقه ریشه کن خواهد کرد

,

صدای آمریکا: روحانی اسرائیل را "زخمی" کهنه خواند

,

 

,

* احمدی مقدم در گفت‌وگو با دانا: با تغییر رئیس جمهور شیوه دشمنان ایران تغییر نمی کند/ روحانی از آرمان‌های نظام دفاع کرده/ نیروی انتظامی آماده همکاری با دولت آینده است.

, :,

 

,

* ماموستا خلیفه‌زاده امام جمعه اهل تسنن بوکان در گفتگو با اروم نیوز: فلسطین آیینه رسوایی مدعیان حقوق بشر است.

,

 

,

* واکنش نتانیاهو به اظهارات روحانی درباره "حذف اسرائیل": چهره واقعی روحانی زودتر از انتظار برملا شد/ این اظهارات باید جهان را از توهمی که از زمان انتخابات در ایران ایجاد شده، بیدار کند/ المیادین.

,

دستگیری یک ارتدکس اسرائیلی به اتهام جاسوسی برای ایران

,

*روزنامه گاردین از کمک 100 میلیون پوندی آمریکا به سازمان‌های امنیتی بریتانیا طی سه سال گذشته خبر داد/ این روزنامه هدف این کمک‌های مالی را تضمین دریافت اطلاعات مخفی از انگلیس به ویژه درخصوص تلفن‌های همراه دانست.

,

 

,

* روزنامه دی پرسه اتریش و هفته‌نامه فوکوس آلمان همزمان با استناد به منابع منافقین مدعی شدند رزمندگان شیعی عراق توسط سپاه در تهران آموزش دیده و سپس  مخفیانه به سوریه منتقل می‌شوند.

,

 

,

* پرس تی وی از تحریف سخنان روحانی درباره حذف اسرائیل توسط برخی خبرگزاری‌های داخلی خبر داد/ این موضوع محور مشترک رسانه‌های بیگانه نظیر بی‌بی‌سی فارسی و دویچه وله قرار گرفت بطوریکه بی‌بی‌سی نوشت"نتانیاهو نقل قول از روحانی را در خبرگزاری‌های ایرانی محکوم کرد.

,

 

,

*سید حسن نصرالله: از همه شما که ندای امام خمینی را لبیک گفتید تشکر می‌کنم/ فلسطین باید از بحر تا نهر به صاحبانش بازگردد.

,

 

,

*سردار رحیم صفوی در برنامه شناسنامه شبکه سه: به عنوان یک فرمانده نظامی می گویم، ما این استعداد را داشتیم که صدام را ساقط کنیم اما بعضی از مسئولین سیاسی با امام(ره) همراهی نکردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه