در پاسخ به افشای جاسوسی مجازی آمریکا اتفاق افتاد:

اعلام جنگ اطلاعاتی آلمان علیه آمریکا و انگلستان / سکوت معنادار مقامات دولت ایران در برابر جاسوسی اطلاعاتی آمریکا

اعلام جنگ اطلاعاتی آلمان علیه آمریکا و انگلستان / سکوت معنادار مقامات دولت ایران در برابر جاسوسی اطلاعاتی آمریکا
خبر عکس العمل های شدید و اعلام برنامه کشورهای مختلف در ارتباط با برنامه های جاسوسی آمریکا، در حالی هر روز منتشر می شود که با اینکه بر اساس همین اسناد، دستگاه اطلاعاتی آمریکا در یک ماه برابر با 14 میلیارد بسته اطلاعاتی، یعنی بیش از صد برابر آلمان، از ایران جاسوسی کرده است، متاسفانه دولت، دستگاه های اطلاعاتی، وزارت خارجه و مجلس شورای اسلامی در برابر این حجم از جاسوسی که در مقایسه با کشورهای دیگر بی نظیر است، سکوت کرده اند و تا کنون هیچگونه عکس العمل موثری نشان نداده اند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل روابط عمومی مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی، در پی افشاگری‌های ادوارد اسنودن درباره‌ی جاسوسی‌های "آژانس امنیت ملی آمریکا" و همتای بریتانیایی آن برای شنود تلفن‌های آنگلا مرکل، گرهارد شرودر و بسیاری از دیپلمات‌های آلمان، دولت این کشور تصمیم گرفت با اجرای عملیات اطلاعاتی متقابل، دیپلمات‌های آمریکایی و بریتانیایی در خاک آلمان را هدف قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

بر اساس این گزارش، آژانس امنیت ملی آمریکا از ساختمان سفارت ایالات متحده در قلب برلین سیاست‌مداران آلمانی را شنود می‌کرده است. بر اساس سندی که ادوارد اسنودن در اختیار خبرنگاران آلمانی قرار داده، سال ۲۰۰۲ میلادی زمان آغاز شنود سیاستمداران آلمانی بوده است.

آژانس امنیت ملی آمریکا در مقابل، پس از دریافت کپی سندی که ادوارد اسنودن در اختیار خبرنگاران آلمانی قرار داده، مأموریت خود را این‌گونه توجیه کرده است: «مأموریت ما شنود از پست‌ها بوده و نه از افراد، و این سند تنها نشان می‌د‌هد که صدراعظم آلمان شنود می‌شده است.»

پس از انتشار این مطلب در اشپیگل، هانس گئورگ ماسن، رئیس سازمان امنیت داخلی آلمان، احتمال شروع فعالیت‌های ضدجاسوسی آلمان علیه آمریکا و بریتانیا را تایید کرد.

خبر عکس العمل های شدید و اعلام برنامه کشورهای مختلف در ارتباط با برنامه های جاسوسی آمریکا، در حالی هر روز منتشر می شود که با اینکه بر اساس همین اسناد، دستگاه اطلاعاتی آمریکا در یک ماه برابر با 14 میلیارد بسته اطلاعاتی، یعنی بیش از صد برابر آلمان، از ایران جاسوسی کرده است، متاسفانه دولت، دستگاه های اطلاعاتی، وزارت خارجه و مجلس شورای اسلامی در برابر این حجم از جاسوسی که در مقایسه با کشورهای دیگر بی نظیر است، سکوت کرده اند و تا کنون هیچگونه عکس العمل موثری نشان نداده اند!

این در حالی است که جوانان انقلابی و متخصص ایرانی، سال ها پیش نسبت به حجم جاسوسی ها و خطر آن برای مردم و مسئولین هشدار داده بودند و برای جلوگیری از بحران اطلاعاتی فعلی، با تلاش فراوان در قالب برنامه پنجم توسعه، تکلیف ایجاد شبکه ملی اطلاعات را در شرح وظائف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دادند که متاسفانه این تکلیف قانونی تا کنون اجرایی نشده است.

از طرفی روز گذشته امام خامنه ای (مدظله العالی) ضمن شمردن جنایت های بشری آمریکا، خطاب به مسئولین اعلام فرمودند «بر توان خودمان تکیه کنیم تا استقامت دشمنان در هم بشکند» و از مسئولین خواستند «به مردم و نیروهای داخلی اعتماد کنند»، یعنی دقیقا کاری که وزارت ارتباطات انجام نداده است و آنچه اتفاق افتاده، این است که تا کنون دستگاه های مرتبط در فضای مجازی «در مواجهه با دشمن احساس ضعف» کرده اند!/.

,

بر اساس این گزارش، آژانس امنیت ملی آمریکا از ساختمان سفارت ایالات متحده در قلب برلین سیاست‌مداران آلمانی را شنود می‌کرده است. بر اساس سندی که ادوارد اسنودن در اختیار خبرنگاران آلمانی قرار داده، سال ۲۰۰۲ میلادی زمان آغاز شنود سیاستمداران آلمانی بوده است.

,

آژانس امنیت ملی آمریکا در مقابل، پس از دریافت کپی سندی که ادوارد اسنودن در اختیار خبرنگاران آلمانی قرار داده، مأموریت خود را این‌گونه توجیه کرده است: «مأموریت ما شنود از پست‌ها بوده و نه از افراد، و این سند تنها نشان می‌د‌هد که صدراعظم آلمان شنود می‌شده است.»

,

پس از انتشار این مطلب در اشپیگل، هانس گئورگ ماسن، رئیس سازمان امنیت داخلی آلمان، احتمال شروع فعالیت‌های ضدجاسوسی آلمان علیه آمریکا و بریتانیا را تایید کرد.

,

, ,

خبر عکس العمل های شدید و اعلام برنامه کشورهای مختلف در ارتباط با برنامه های جاسوسی آمریکا، در حالی هر روز منتشر می شود که با اینکه بر اساس همین اسناد، دستگاه اطلاعاتی آمریکا در یک ماه برابر با 14 میلیارد بسته اطلاعاتی، یعنی بیش از صد برابر آلمان، از ایران جاسوسی کرده است، متاسفانه دولت، دستگاه های اطلاعاتی، وزارت خارجه و مجلس شورای اسلامی در برابر این حجم از جاسوسی که در مقایسه با کشورهای دیگر بی نظیر است، سکوت کرده اند و تا کنون هیچگونه عکس العمل موثری نشان نداده اند!

,

این در حالی است که جوانان انقلابی و متخصص ایرانی، سال ها پیش نسبت به حجم جاسوسی ها و خطر آن برای مردم و مسئولین هشدار داده بودند و برای جلوگیری از بحران اطلاعاتی فعلی، با تلاش فراوان در قالب برنامه پنجم توسعه، تکلیف ایجاد شبکه ملی اطلاعات را در شرح وظائف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دادند که متاسفانه این تکلیف قانونی تا کنون اجرایی نشده است.

,

از طرفی روز گذشته امام خامنه ای (مدظله العالی) ضمن شمردن جنایت های بشری آمریکا، خطاب به مسئولین اعلام فرمودند «بر توان خودمان تکیه کنیم تا استقامت دشمنان در هم بشکند» و از مسئولین خواستند «به مردم و نیروهای داخلی اعتماد کنند»، یعنی دقیقا کاری که وزارت ارتباطات انجام نداده است و آنچه اتفاق افتاده، این است که تا کنون دستگاه های مرتبط در فضای مجازی «در مواجهه با دشمن احساس ضعف» کرده اند!/.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه