آمریکا: این دور از گفتوگوها با ایران سازنده و مفیده بوده است
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به حصول پیشرفت در مذاکرات وین گفت که این دور از مذاکرات سازنده و مفید بوده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، مری هارف، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: این دور از گفتوگوها سازنده و مفیده بوده است. تا حدودی پیشرفت طی چند روز گذشته حاصل شده است.
وی در پاسخ به سوالی درباره ناآرامیهای اخیر اوکراین گفت اوضاع این کشور اسفبار است و ما در حال ارزیابی سیاستهایمان و از جمله وضع تحریمهای احتمالی هستیم.
وی افزود هر کسی درباره شرایط این کشور اضطرار را احساس میکند و ما نیز احساس میکنیم باید درباره رویدادهای آینده سریع تصمیم بگیریم.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه