رئیس جمهور 14 اسفند به اتاق ایران می‌رود

رئیس جمهور 14 اسفند به اتاق ایران می‌رود
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: رئیس جمهور 14 اسفند ماه به اتاق بازرگانی ایران می‌آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، محسن جلال‌پور در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته حسن روحانی رئیس دولت یازدهم 14 اسفند ماه به اتاق بازرگانی ایران می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, فارس,

وی افزود: 14 اسفند ماه همایش نیکوکاری و فعالان اقتصادی با حضور رئیس جمهور افتتاح و برگزار می‌شود.

,

به گزارش فارس، پیش از این رؤسای قوای مقننه و قضاییه به پارلمان بخش خصوصی آمده‌اند اما در دو دولت گذشته رئیس قوه مجریه به اتاق بازرگانی ایران نیامده است.

,

بنا بر این گزارش، حضور حسن روحانی در پارلمان بخش خصوصی نشان دهنده اهمیت دولت یازدهم به تقویت و توسعه بخش خصوصی و همچنین اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 بر اساس ابلاغ مقام معظم رهبری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه