رئیس جمهور 14 اسفند به اتاق ایران میرود
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: رئیس جمهور 14 اسفند ماه به اتاق بازرگانی ایران میآید.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، محسن جلالپور در گفتوگو با فارس، اظهار داشت: بر اساس هماهنگیهای صورت گرفته حسن روحانی رئیس دولت یازدهم 14 اسفند ماه به اتاق بازرگانی ایران میآید.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, فارس,وی افزود: 14 اسفند ماه همایش نیکوکاری و فعالان اقتصادی با حضور رئیس جمهور افتتاح و برگزار میشود.
,به گزارش فارس، پیش از این رؤسای قوای مقننه و قضاییه به پارلمان بخش خصوصی آمدهاند اما در دو دولت گذشته رئیس قوه مجریه به اتاق بازرگانی ایران نیامده است.
,بنا بر این گزارش، حضور حسن روحانی در پارلمان بخش خصوصی نشان دهنده اهمیت دولت یازدهم به تقویت و توسعه بخش خصوصی و همچنین اجرای سیاستهای کلی اصل 44 بر اساس ابلاغ مقام معظم رهبری است.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه