روسیه: در واشنگتن عقل و ادب وجود ندارد

روسیه: در واشنگتن عقل و ادب وجود ندارد
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، همتای آمریکایی‌اش را فاقد عقل و ادب توصیف کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه، سخنان مارک تونر همتای آمریکایی خود را دلیلی بر فقدان عقل و نداشتن منطق دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


زاخارووا امروز (شنبه) در گفت‌وگو با شبکه روسیا 24، تصریح کرد: چنین سخنان تند و خشن از سوی طرف آمریکایی، نشانه چه چیزی می تواند باشد؟ اینها اولا نشانه بی عقلی و ثانیا دلیل بی‌ادبی است.. اما مهم‌تر از آن باید گفت که گستاخی و وقاحت، سند محکمی بر نداشتن دلیل و منطق است.

پیش‌تر، مارک تونر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شده بود که "روسیه باید نیت خود درباره آتش‌بس و آغاز روند سیاسی در سوریه را عملاً و نه فقط در گفتار، ثابت کند".

,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه