اخبار داغ

بهاری که رنگ دیگری دارد/

بوی عید در مناطق محروم شهرستان میانه/گزارشی که دل ها را تکان داد+فیلم

بوی عید در مناطق محروم شهرستان میانه/گزارشی که دل ها را تکان داد+فیلم
همه ما در آستانه سال نو به فکر خرید وسایل و لباس نو هستیم، اما کم نیستند کسانی که به علت ناتوانی مالی هنوز نتوانسته‌اند خانواده خودشان را در آستانه سال نو خوشحال کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانا، چقدر خوب است در این شرایط کمی هم به یاد نیازمندان باشیم و در کنار همه کارهای ارزشمندی که برای ورود به سال جدید انجام می‌دهیم، انفاق هم یادمان باشد. این سنت زیبا و حسنه، یادگار ارزشمندی است که از معصومان(ع) برای ما به ودیعه مانده و ما نیز باید به آن‌ها تأسی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانا,

نمونه ای از این افراد روستاییان دور افتاد و محروم شهرستان میانه است که در آغازین روزهای سال نو با سادگی تمام فرا رسیدن عید نوروز را جشن می گیرند.

,

روز اول فرودین گزارشی در این خصوص از شبکه استانی سهند پخش شد که دل بسیاری از مردم با دیدن آن تکان خورد.

,

گزارشی که گوشه ای حال و هوای عید را از روستای محروم داش آلتی بخش مرکزی شهرستان میانه به نمایش گذاشت و در آن دواطلبن هلال احمر با هدایایی به سراغ مردمان آن دیار رفته بودند.

,

این روستا راه دسترسی مناسبی نداشت وتلفن همراه در آن منطقه آنتن نداشت، موضوعاتی که نیازمند رسیدگی از سوی مسئولین امر می باشد تا شاید در سال جدید شاهد خبرهای خوشی از رفع این مشکلات باشیم.

,

در زیر پایگاه خبری میانا گزارش " رنگ  و بوی عید در مناطق محروم میانه " پخش شده از شبکه استانی سهند را برای مشاهده و دانلود شما عزیزان آماده کرده است.

,

امیدواریم مسئولین به مشکلات اغلب روستاهای دور افتاده از جمله نبود راه دسترسی مناسب و آنتن موبایل نیز توجه جدی داشته باشند.

,

 

,
, ,

 

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه

نظرات
ازاهالی روستای داش التی -> 1401/12/25
پاسخ

باعرض سلام به مردم ایران بخصوص مردم شهرستان میانه روستای مامحروم ترین روستای ایران هست با47خانوار158جعمیت مشکل این روستااززمان شاه تا الان محروم بوده چرامسولین این روستا که بهترین زمین باغبانی که به صادرات هم میره چرا مسولین اداره کشاورزی ومنابع طبیعی 10درصدحمایت نمیکنند سا چرا اجازه درخت کاری رانمیدن تا روستای ما ازمحروم بودن دربیادخواهشمندیم ازمردم عزیزه میانه ومسولین اداره حمایت کنن