اخبار داغ

پایان جلسه صبح مجلس/ ساعت 14 آغاز مجدد؛

نطق‌ شدیداللحن حامی سابق روحانی علیه وی:اصحاب فتنه در اطرافتان جمع شده‌اند

نطق‌ شدیداللحن حامی سابق روحانی علیه وی:اصحاب فتنه در اطرافتان جمع شده‌اند
جلسه رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم هم‌اینک در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ساعت 10:05 پایان سخنان حجت‌الاسلام روحانی‌، رئیس‌جمهور

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

موافقین و مخالفین ثبت‌نام کننده برای نطق درباره وزرای پیشنهادی به شرح ذیل است:

,

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: مخالفین، امیرآبادی نماینده قم. حکیمی/ عثمانی و آقایی نماینده سلماس و لاهوتی به عنوان موافق صحبت خواهند کرد.

,

وزیر پیشنهادی ارتباطات: نعمتی و دهقان به عنوان مخالف/حسین زاده و خجسته به عنوان موافق

,

وزیر پیشنهادی اطلاعات/ نبویان و رسایی به عنوان مخالف/ عبداللهی و قوامی و هروی به عنوان موافق

,

وزیر اقتصاد: قاضی پور به عنوان نماینده مخالف صحبت میکند.

,

وزیر خارجه: قاضی پور و پژمان فر مخالف/کاشانی و عزیزی موافق + سبحانی نیا

,

وزیر بهداشت؛ لاهوتی و قاضی پور مخالف/حیدری طیب و منظری توکلی

,

دادگستری: دواتگری و کوچکزاده مخالف/عزیزی و بهمنی موافق

,

دفاع/ مخالفی نداشت

,

راه و شهرسازی: مخالف: آلیا و نوباوه/ موافق:جباری و هاشمی نخل ابراهیمی

,

صنعت: مخالف:علیلو و قائدی/ موافق:انصاری و شریعتی

,

علوم و تحقیقات/ مخالف:کارخانه و بشیری/موافق رسولی و خضری

,

ارشاد: کریمی قدوسی و رسایی/حیدرپور و دامادی

,

کشور: کوچک زاده و اسدی/ عزیزی و احمدجباری

,

نفت: مقیمی و نادران/ رجب رحمانی و عبدی

,

نیرو: نعمتی و قاضی پور/ جلیل سرقلعه و زمانیان

,

ورزش: عثمانی و قادرمرزی/ احمدی لاشکی و کاتب و کاشانی

,

**** ساعت 10:10؛حاجی دلیگانی به عنوان مخالف کلیات پشت تریبون قرار گرفت.

, ساعت 10:10؛,

به گزارش دانا حاجی دلیگانی خطاب به رئیس‌جمهور تاکید کرد: بعضی افراد که به عنوان وزیر پیشنهادی شما معرفی شدند توانایی لازم برای اجرای برنامه هایتان را ندارند. آقای روحانی! اولین موردی که در برنامه‌تان توجه نشده، خلق حماسه اقتصادی است.

, دانا ,

وی افزود: نحوه ادامه دادن هدفمندی یارانه‌ها که الان 42 هزار میلیارد تومان به عنوان یارانه نقدی پرداخت می شود، 28 هزار میلیارد از محل درآمد است، بقیه را از کجا تامین خواهید کرد؟ آیا حاملهای انرژی را گران خواهید کرد؟ کسری پرداختی نقدی به مردم از کجا بناست تامین شود؟ سهم بهداشت و درمان و کمک به تولید از کجا تامین خواهد شد؟

,

حاجی خاطرنشان کرد: پروژه های نیمه تمام از معضلات کشور است. برای بالغ بر 40 هزار پروژه نیمه تمام در برنامه شما چیزی در نظرگرفته نشده است. برای مسکن مهر، چه تدبیری صورت گرفته است؟ تدبیر دولت برای تامین مسکن و مقابله با رشد قیمت های فزاینده و افزایش نرخ رهن و اجاره چیست؟ با پروژه مسکن مهر نیمه کاره و نیمه تمام چه برخوردی قرار است بشود؟ آیا قرار است رها شود یا تکمیل؟ الان موضوع 30 میلیون تومان وام مسکن مهر در هاله ای از ابهام است.

,

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت: دولت تدبیر و امید در برنامه اش معین نکرده که برای افزایش درآمد اقشار کم‌درآمد چه تدبیری دارد. آقای روحانی! به نظر شما با روزی 10 هزار تومان می شود زندگی کرد و خانه خرید و پسر زن داد و دختر شوهر داد؟ چگونه جلوی ویژه خواری افراد را در بخش های دولتی و خصوصی خواهید گرفت؟ آقایان وزرای پیشنهادی آیا می دانند و شما میدانید آمار طلاق چه تعدادی است. برای زندگی اینها و برای فرزندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی چه تدبیری اندیشیده شده است. برای بیمارانی که بیمه نیستند و یا بیمه هستند و هزینه درمان ندارند و به همین خاطر در منزل می مانند و از نرفتن دکتر در انتظار مرگ هستند چه تدبیری اندیشیده شده است؟ تدبیر شما برای تبعیض های ناروا در پرداخت ها چیست؟ تدبیر شما برای تبعضی در بخش هزینه های ورزش چیست؟ بعضی افراد میلیاردی پول میگیرند ولی برخی فدراسیونها و هیئت های ورزشی و شهرستانها با مشکلات فراوانی روبرو هستیم. تدبیر دولت برای اینکه هم رشد اقتصادی داشته باشیم و هم شاهد تورم چهارنعل نباشیم چیست؟

,

حاجی دلیگانی افزود: واقعیت این است که سال 91 در بودجه 50 هزار میلیارد تومان کسر بودجه داشتیم. در برنامه شما راهکاری که با این مسئله در سال 92 مواجه نشویم، پیش بینی نشده. ضمنا سهم دولت در هزینه های جاری بسیار زیاد است در سال 91، 101 هزار میلیارد تومان به هزینه جاری اختصاص یافته و در سال 92 نیز 121 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده و مجلس هم 7 هزار میلیارد به این اضافه کرده. چه تدبیری برای این وضع دارید؟

,

وی خطاب به روحانی تاکید کرد: اعتدال حرکت بین حق و باطل نیست بلکه بین افراط و تفریط است. برخی وزرای پیشنهادی اگر رای بیاورند قطعاً حرکات افراطی انجام خواهند داد. در آزمون فتنه 88 رد شده و سقوط کردند و نمره قبولی نگرفتند و در جبهه مقابل ایستادند، آیا تعریف اعتدالگرا به اینها رواست؟

,

حاجی ادامه داد: در برنامه دولت برنامه‌ای برای ایجاد انضباط مالی در دولت و شفاف سازی مبادلات اقتصادی و تعادل بخشی بین درآمد و هزینه پیش بینی نشده است.

,

ساعت 10:24 سخنان حاجی دلیگانی پایان یافت.

, ساعت 10:24 , ساعت 10:24 ,

***** بخشایش اردستانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان دومین مخالف کلیات برنامه دولت یازدهم پشت تریبون قرار گرفت.

,

وی گفت: وزرای پیشنهادی ایشان به شرکت سهامی خاص شبیه است. آخوندی سهم ناطق نوری است. پورمحمدی سهم آیت الله آملی است و مهندس حجتی سهم عبدالله نوری. این چه پیوندی است؟ این چه دولتی است؟ دولت باید شفاف و شیشه‌ای باشد. دولت روحانی دولت کارگزار شماره 2 است.

,

بخشایش گفت: در دولت شما سهم نسل سوم وچهارم کجاست؟ سن متوسط دولت 62 سال است و بیشتر به دولت سالمندان شبیه است.

,

ساعت 10:30 احمد شوهانی به عنوان نماینده موافق کلیات برنامه دولت پشت تریبون قرار گرفت.

, ساعت 10:30, ساعت 10:30,

وی گفت: روحانی همواره مشی‌اش اعتدالی بوده و همه وزرای پیشنهادی مشی اعتدالی دارند و نمایندگان کمک کنند این کابینه رای بگیرند. مشی اعتدالی منافاتی با انقلابی گری و اصولگرایی و اصلاح طلبی ندارد.

,

لازم است به روحانی و کابینه ای که معرفی کرده اعتماد کنیم.

,

توجه به اخلاق اسلامی و تخصص و اعتدال در کابینه مشهود است. وزن علمی کابینه پیشنهادی بسیار بالاست و با کابینه های سابق می شود مقایسه کرد. معدل علمی این کابینه بالاتر از همه کابینه های قبلی است.

,

نقطه قوت کابینه، تجربه بالای کابینه است. آنها که مدعی هستند معدل کابینه بالاست که البته اینگونه هم نیست. اگر جوانان را معرفی میکرد نمایندگان از کم‌تجربگی آنان انتقاد نمی‌کردند؟ اگر دولت قبلی افراد باتجربه را معرفی میکرد وضعیت اینگونه نبود.

,

*** لاریجانی خطاب به نمایندگان: دوستان چند بار عرض کنم که سرجایتان بنشینید؟

,

شوهانی در ادامه سخنان خود: علم و تجربه در کابینه پیشنهادی جمع شده و بلافاصله بعد از رای اعتماد کارهای وزرا شروع می شود و نیاز به کسب تجربه جدید ندارند.

,

* ساعت 10:40 کاظم جلالی به عنوان موافق کلیات پشت تریبون قرار گرفت.

, * ساعت 10:40 , * ساعت 10:40 ,

وی با بیان اینکه در شرایط حساسی هستیم، گفت: درشرایطی دولت جدید را تشکیل می‌دهیم که هم در داخل مشکلات جدی معیشتی و اقتصادی هستیم و هم در خارج مشکلات جدی داریم. در سال 91 با کسری بودجه شدید مواجه بودیم. در سال 92 قطعا بودجه با آن رقمی که تصویب کردیم، محقق نخواهد شد. بدهی دولت بالای 200 هزار یملیارد تومان برآورد می‌شود.

,

سرتیتر مهمترین بخش بیانات جلالی به شرح ذیل است:
- تورم حدود 62 درصد در مواد خوراکی و تورم عمومی 42 درصد است
- مشکل شدید اشتغال و بیکاری تحصیل‌کردگان داریم
- در اینوضعیت اگر به جای روحانی باشیم، کشور را باید چه مدیرانی اداره کنند؟
- آیا فرصت آزمون و خطا داریم؟ می‌توانیم کلاس اکابر تشکیل بدهیم؟ یا شخصیت‌های کارآزموده باید مسئولت‌ها را بپذیرند؟
- برخی از این وزرای پیشنهادی اصرار داشتند وزیر نشوند، چون درک درستی از مسائل کشور دارند و می‌دانند مسئولیت گرفتن در این شرایط چقدر سخت است؟ نباید بهانه سن را در نظر بگیریم؟ آیا میانگین سنی علامت پیری است؟ نباید اتهاماتی مانند شرکت سهامی را مطرح کرد
- ترکیب کلی کابینه از مجربین و متخصصین است
- وضعیت فعلی کشور هم همین اقتضا را می‌کرد
- بخشی از شرایط برای وزرا شرایط لازم و ضروری و واجب است
- اسلام‌مداری، دین‌مداری، تدین و صیانت از ارزش‌های دینی و دوری از افراطی‌گری از جمله این شرایط است
- برخی در داخل مجلس فضاسازی‌های غیرحرفه‌ای انجام دادند که به نفع کشور نیست
- معیار و ملاک ما بیانات مقام معظم رهبری و هر کس که در جریان فتنه باشد، حتما نباید در کابینه باشد
- آیا اگر کسانی در ستاد افراد دیگری بودند که از ناحیه شورای نگهبان تأییدشدند، می‌توان فتنه‌گر حساب کرد؟ آیا کسانی که به فرد دیگری رأی دادند، فتنه‌گر هستند؟ آیا کسی که در چارچوب قانون اعتراض کردند، فتنه‌گر هستند؟
- کسانی فتنه‌گر هستند که بعد از نمازجمعه 29 خرداد رهبری آن اقدامات را انجام دادند و در خیابان‌ها آشوب کردند
- برخی در همین مجلس گفتند در این مجلس 40 – 50 نفر فتنه‌گر هستند. برخی با فتنه کاسبی و تجارت می‌کنند.
- دفاع می‌کنیم از کلیت کابینه اما مشروط به دل‌بستگی کامل به مقام معظم رهبری و پایبندی به ارزش‌ها

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

* ساعت 10:50: حکیمی: نماینده مخالف کلیات

, * ساعت 10:50: حکیمی: نماینده مخالف کلیات, * ساعت 10:50: حکیمی: نماینده مخالف کلیات,

وی با اشاره به اینکه در دوران رقابت‌های انتخاباتی از روحانی حمایت می‌کرده، گفت: آقای روحانی! دکترا و سرهنگ نبودن باعث پیروزی نشد بلکه اجتهاد و لباس دینی شما باعث پیروزی شد. ولی متاسفانه بعد از پیروزی، درب ستاد شما به روی اصولگرایان بسته شد. متاسفانه بعد از انتخابات افرادی در ستاد شما جمع شدند که از اصحاب فتنه بوده و در انتخابات یار شما نبودند.

,

آقای روحانی! در جلسه‌ای که شما هم حضور داشتید، یکی از اصحاب فتنه خطاب به شما گفت که وقتی شما دبیر شورای امنیت ملی بودید و کروبی رئیس مجلس و خاتمی رئیس‌جمهور، شما نتوانستید کاری کنید. الان برای چه آمدید؟ مشکل رهبر انقلاب است. شما در پاسخ به این سخنان هیچ عکس العملی نشان ندادید و سکوت کردید. ولی یکی از فرزندان شهدا اعتراض و جلسه را ترک کرد.

,

ظریف صددرصد غربی فکر میکند و برای ملت ایران باید بگویم که پایان نامه فوق لیسانس و دکترای وی با چه کسی بوده است. آقای روحانی! چه خبر است و چه فکری در سر دارید؟ آیا روحانی قبل از انتخابات با بعد از انتخابات متمایز و متفاوت است؟ چرا به دنبال احیای فتنه هستید؟ آیا دنبال کودتای سفید هستید؟ امیدوارم هرچه سریعتر تغییراتی در کابینه‌تان داشته و در مسیر نظام و ولایت حرکت کنید.

,

شما صحبت از قانونمندی کردید ولی معاون شما در اولین قدم نقض قانون کرد که دیوان عدالت اداری بر آن ایراد گرفت.

,

در جلسه‌ای که خدمت هاشمی رفسنجانی بودیم ایشان شورای نگهبان را ماشین امضای رهبری نامیدند که ما جلسه را در اعتراض به سخنانش ترک کردیم. ولی شما خانواده وی را به مراسم تحلیف دعوت کردید.

,

آقای روحانی! کابینه شما بوی امنیتی می دهد و به دنبال احیای مسائلی هستید که تازه کشور از دستش راحت شده بود. آیا در کشور اینهمه جوان تحصیلکرده نیستند که برخیشان در کابینه استفاده شوند؟

,

آقای نعمت‌زاده را باید پدربزرگ صنعت بنامیم نه پدر صنعت.

,

نامه‌ای به رئیس‌جمهور درباره ستادهای مردمی تنظیم کردیم که تکلیف ستادها را مشخص کند.

,

مجلس اجازه نخواهد داد فتنه‌ای دیگر صورت گیرد.

,

* ساعت 11:06 جعفری نماینده خلخال به عنوان موافق کلیات پشت تریبون قرار گرفت.

, * ساعت 11:06, * ساعت 11:06,

پیش از صحبت نماینده خلخال، احمد توکلی در تذکر آئین‌نامه‌ای گفت: آقای رئیس شما چرا فقط تذکر می‌دهید به نمایندگان که سرجایشان بنشینند؟ آئین نامه تکلیف را مشخص کرده. نمایندگان خودشان باید مراعات کنند. حرمت امام زاده را باید متولی نگهدارد. این برنامه الان مستقیماً از صداوسیما درحال پخش است. شما باید دفعه دوم اخطار بدهید و دفعه سوم پیگیری های شدیدتر.

,

لاریجانی: تذکر به جایی است. آقایان روی صندلی هایشان بنشینند.

,

جعفری سخنان خود را آغاز کرد و در حمایت از کلیات گفت: دولت بهترین برنامه کاربردی را ارائه کرده است.

,

مخالفین گفتند دولت برنامه ندارد در حالی که هم دولت و هم وزرا، برنامه های کاربردی بسیاری ارائه کردند. قاطعانه می گویم که این دولت با برنامه‌ترین دولت خواهد بود.

,

ساعت 11:20: یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر بعنوان موافق کلیات برنامه دولت حسن روحانی پشت تریبون مجلس قرار گرفت.

, ساعت 11:20:, ساعت 11:20:,

وی گفت که برخی از مخالفان کلیات برنامه‌های دولت حسن روحانی به جای مخالفت فحش دادند. وی از موافقان و مخالفان خواست با استدلال و بر اساس برنامه صحبت کنند.

,

نماینده مشکین‌شهر گفت که حضور گرم حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری به پرشورشدن انتخابات و زنده کردن امید و نشاط در مردم کمک کرد.

,

اسدی تأکید کرد: آقای روحانی خیز بلندی برای توسعه پایدار کشور برداشته است. آقای روحانی می‌گوید شناخت کافی نسبت به مسائل مختلف کشور دارد. ایشان با همین شناخت اولویت‌بندی‌ها را مشخص و برنامه‌اش را تدوین کرده است.

,

وی افزود: آقای روحانی کابینه‌ای قوی تدارک دیده است که ان‌شاءالله شاهد توسعه پایدار کشور در آینده نه چندان دور خواهیم بود.

,

این نماینده موافق کلیات برنامه دولت یازدهم اضافه کرد: معیشت و مشکلات مردم در اولویت مجلس است و این مجلس بانشاط دولت را یاری خواهد کرد لذا آنهایی که نقد منصفانه نکردند، دوباره برنامه آقای روحانی را مطالعه کنند.

,

ساعت 11:25: محمدعلی بزرگواری بعنوان مخالف کلیات برنامه دولت یازدهم پشت تریبون مجلس رفت.

, ساعت 11:25: , ساعت 11:25: ,

وی ضمن تبریک به حسن روحانی، وی را از شخصیت‌های برجسته نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: مجلس باید مدرسی باشد. اینجا جای چاخان‌گویی و وکیل‌الدوله‌ها نیست. مطمئناً خود وزیرانی که رأی می‌آورند، با این چابلوسان برخورد خواهند کرد. کسی تا دیروز دست احمدی‌نژاد را می‌بوسید، امروز چه کارها که نمی‌کند.

,

بزرگواری گفت: در دولت اصلاحات و دولت نهم و دهم شعار جوان‌گرایی گوش فلک را کرد کرد اما برویم از صندوق عتیقه آقای هاشمی رفسنجانی و آقای خاتمی وزیر در بیاوریم؟ برخی از این وزرا را بخواهیم در برخی پروژه‌ها ببریم، باید سرم به آنها وصل کنیم. وقتی در رأس این نظام رهبری عزیز در طول 4 سال از فتنه 88 سخن می‌گویند که فتنه‌گران مملکت ما را به پرتگاه سقوط می‌بردند و نظام ما را به عنوان نظام متقلب معرفی کرده بودند، آیا رواست که از اهالی و طرفداران فتنه در کابینه استفاده کنیم؟ از کسانی که به نمایندگی از سران فتنه در جلسه با رهبری شرکت کردند؟ باز برویم از همین‌ افراد استفاده کنیم و آرامش کشور را به هم بزنیم؟ چرا حرف اساسی نزنیم؟ چرا اگر از فتنه حرف بزنیم، می‌گویند اینها افراطی هستند؟ پس رهبری اولین افراطی است!

,

وی اضافه کرد: ما با فتنه‌گران سر سازش نخواهیم داد. هزینه‌های بزرگی را به نظام تحمیل کردند. فقط از خدا می‌ترسم. از هیچ کس نمی‌ترسم. ما دوست شما هستیم و می‌خواهیم تعامل شما را پاسخ بدهیم. ما از انتخاب خیلی از وزرا و معاونان تشکر می‌کنیم اما بگذارید روی آنها که حرف داریم، حرف‌مان را بزنیم.

,

این نماینده تأکید کرد: آقای زنگنه بیاید و باز هم آن آقازاده دله دزد مهدی هاشمی بیاید و میدان‌دار شود؟ نباید به او رأی داد. این آقازاده‌های دله‌دزد به نظام و روحانیت خیلی ضربه زدند.

,

بزرگواری افزود: امام راحل و شهدا از ما می‌خواهند نگذاریم نااهلان حاکم شوند.

,

ساعت 11:35: قاضی‌پور در تذکر آئین‌نامه‌ای تأکید کرد: کسی حق ندارد در نظام جمهوری اسلامی در پشت تریبون اسم افراد را بیاورد.

, ساعت 11:35:, ساعت 11:35:,

لاریجانی هم تأکید کرد که تذکر شما درست است.

,

ساعت 11:36: ایرج ندیمی نیز در تذکری آئین‌نامه‌ای گفت: اتهام و فحش جفای به مجلس است. حرف‌هایی مانند دله‌دزد در شأن مجلس نیست.

, ساعت 11:36: , ساعت 11:36: ,

لاریجانی نیز تأکید کرد: فضای مجلس مخالف این حرف‌هاست و اسم افراد را بردن و تهمت و توهین کردن در شأن مجلس نیست.

,

ساعت 11:37: کمال‌الدین پیرمؤذن هم در تذکری آئین‌نامه‌ای گفت: آن آقا اسم مدرس را هم می‌آورد. آیا مدرس چماق‌دار و بهتان‌زن بود؟

, ساعت 11:37:, ساعت 11:37:,

ساعت 11:39: همچنین جواد جهانگیرزاده در تذکری آئین‌نامه‌ای خاطرنشان کرد: اگر ما قانونمند باشیم، نیازی به چماق نیست. انتظار مردم از ما این است که در یک فضای آرام‌تر بررسی کنیم. نباید تهمت زد و حرف‌هایی از جمله پیرمرد زد. رئیس‌جمهور مختار است که هر کسی را انتخاب کند.

, ساعت 11:39:, ساعت 11:39:,

ساعت 11:41: یونس اسدی تأکید کرد: غرور و تکبر اجازه نداد این آخوند بزرگوار درست صحبت کند. خود ایشان هم می‌داند که چقدر دستمال‌کش دولت بوده است. حالا به من می‌گوید چابلوس.

, ساعت 11:41:, ساعت 11:41:,

لاریجانی تأکید کرد: این کلمه چابلوس خوب نبود، شما هم چیزی روی آن نگذارید.

,

ساعت 11:42: مهرداد بذرپاش نماینده تهران به عنوان نماینده مخالف کلیات برنامه دولت یازدهم پشت تریبون قرار گرفت.

, ساعت 11:42:, ساعت 11:42:,

وی گفت: افراد شایسته‌ای در کابینه پیشنهادی روحانی حضور دارند اما بایدکمک کنیم آقای روحانی از ملاحظات و مصلحت‌اندیشی‌های تحمیلی عبور کند. چند تن از افراد مرتبط با فتنه 88 که برخی ابا دارند اسم فتنه را به کار ببرند، در کابینه حضور دارند که تحمیل شده‌اند. مجلس نمی‌تواند از این موضوع بگذرد. فتنه سوءتفاهم نبود. فتنه 88 یک شاخص انتخاب است. آنها علیه مردم کودتا کردند. کابینه فعلی توان اجرای وعده‌های آقای روحانی را نخواهد داشت. این کابینه به شدت مسن است.

,

نماینده تهران در مجلس تأکید کرد: کابینه فعلی توان اجرای وعده‌های آقای روحانی را نخواهد داشت. این کابینه به شدت مسن است. کار اجرایی نیازمند حداقل 15 ساعت کار روزانه است. مردم انتظار دارند در زمان کوتاه به اوضاع آنها سر و سامان داده شود. با این شرایط کار به دست آقازاده‌ها خواهد افتاد و این یعنی انحراف از شعارهای دولت اعتدال. کابینه روحانی کابینه هاشمی است. آقای هاشمی بعد از اینکه شما ثبت‌نام کردید، کاندیدا شد و تا سه روز آخر هم از شما حمایت نکرد لذا شما بدانید که فقط به خدا و مردم بدهکار هستید. کابینه شما شرکت سهامی شده است. آیا در میان کاندیداهای ریاست جمهوری و دولت سابق هیچ کس شایسته نبود؟ شما گفتید من کلید دارم نه داس!

,

بذرپاش تأکید کرد: هر کدام از مسئولان اقتصادی دولت شما تز اقتصادی خاص خود را دارند! آیا این هماهنگی است؟ می‌گویند شما ژنرال‌ها را انتخاب کرده‌اید؛ آیا بقیه سرباز هستند؟

,

ساعت 11:59:  علی لاریجانی در پایان جلسه علنی نوبت صبح مجلس تأکید کرد: برخی مطالب نباید گفته می‌شد. توهین بود. پیغامی رئیس قوه قضاییه داده‌اند که عرض می‌کنم. یکی از آقایان گفتند که رئیس قوه قضاییه سهمیه‌ای داشته است‌ اما ایشان پیغام دادند که این حرف ناصواب است و طبق قانون اساسی وزیر دادگستری باید با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه انتخاب شود که این سهمیه نیست، روند قانونی است. آن چیزی را هم که گفتند تصمیم معاون اول رئیس جمهور را رئیس دیوان عدالت خلاف قانون و ملغی دانستند، رئیس قوه قضاییه پیغام دادند که هیئت عمومی دیوان باید در این باره رأی دهند، لذ نظر رئیس دیوان نظر شخصی بوده است.

, ساعت 11:59:  علی لاریجانی در پایان جلسه علنی نوبت صبح مجلس تأکید کرد: برخی مطالب نباید گفته می‌شد. توهین بود. پیغامی رئیس قوه قضاییه داده‌اند که عرض می‌کنم. یکی از آقایان گفتند که رئیس قوه قضاییه سهمیه‌ای داشته است‌ اما ایشان پیغام دادند که این حرف ناصواب است و طبق قانون اساسی وزیر دادگستری باید با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه انتخاب شود که این سهمیه نیست، روند قانونی است. آن چیزی را هم که گفتند تصمیم معاون اول رئیس جمهور را رئیس دیوان عدالت خلاف قانون و ملغی دانستند، رئیس قوه قضاییه پیغام دادند که هیئت عمومی دیوان باید در این باره رأی دهند، لذ نظر رئیس دیوان نظر شخصی بوده است., ساعت 11:59:  علی لاریجانی در پایان جلسه علنی نوبت صبح مجلس تأکید کرد: برخی مطالب نباید گفته می‌شد. توهین بود. پیغامی رئیس قوه قضاییه داده‌اند که عرض می‌کنم. یکی از آقایان گفتند که رئیس قوه قضاییه سهمیه‌ای داشته است‌ اما ایشان پیغام دادند که این حرف ناصواب است و طبق قانون اساسی وزیر دادگستری باید با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه انتخاب شود که این سهمیه نیست، روند قانونی است. آن چیزی را هم که گفتند تصمیم معاون اول رئیس جمهور را رئیس دیوان عدالت خلاف قانون و ملغی دانستند، رئیس قوه قضاییه پیغام دادند که هیئت عمومی دیوان باید در این باره رأی دهند، لذ نظر رئیس دیوان نظر شخصی بوده است., ساعت 11:59:  علی لاریجانی در پایان جلسه علنی نوبت صبح مجلس تأکید کرد: برخی مطالب نباید گفته می‌شد. توهین بود. پیغامی رئیس قوه قضاییه داده‌اند که عرض می‌کنم. یکی از آقایان گفتند که رئیس قوه قضاییه سهمیه‌ای داشته است‌ اما ایشان پیغام دادند که این حرف ناصواب است و طبق قانون اساسی وزیر دادگستری باید با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه انتخاب شود که این سهمیه نیست، روند قانونی است. آن چیزی را هم که گفتند تصمیم معاون اول رئیس جمهور را رئیس دیوان عدالت خلاف قانون و ملغی دانستند، رئیس قوه قضاییه پیغام دادند که هیئت عمومی دیوان باید در این باره رأی دهند، لذ نظر رئیس دیوان نظر شخصی بوده است.,

 

,  ,  ,  ,

, , , ساعت 11:59: , ساعت 11:59: ,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

این خبر  در حال به روز رسانی است......

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه