زمان افزایش کرایههای مترو و اتوبوس
معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: براساس توافق صورت گرفته با سازمان تاکسیرانی شهر تهران،شرکت واحد اتوبوسرانی و شرکت مترو مقرر شد کرایههای حمل و نقل عمومی از اول اردیبهشت از 20 تا 25 درصد افزایش یابد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا غلامحسین آرام معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران درباره افزایش کرایههای حمل و نقل عمومی در شهر تهران اظهار داشت: براساس توافق صورت گرفته با سازمان تاکسیرانی شهر تهران،شرکت واحد اتوبوسرانی و شرکت مترو مقرر شد کرایههای حمل و نقل عمومی از اول اردیبهشت از 20 تا 25 درصد افزایش یابد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,
وی ادامه داد: درصورت افزایش کرایههای حمل و نقل عمومی در غیر مهلت مشخص شده با متخلفان برخورد میشود و در صورت نیاز بازرسان فرمانداری نیز در اقصی نقاط شهر مستقر میشوند.
,
انتهای پیام/
,منبع:روزگارنو
]
ارسال دیدگاه