اخبار داغ

مرآت گزارش می دهد؛

مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی استان سمنان در مهدیشهر می ماند/تعطیلی قطعی درصورت عدم جذب دانشجو

مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی استان سمنان در مهدیشهر می ماند/تعطیلی قطعی درصورت عدم جذب دانشجو
انتقال مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی استان سمنان از مهدی‌شهر لغو شد و درصورت نبود دانشجو در بهمن ماه، این مرکز برای همیشه تعطیل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، در روزهای اخیر خبری مبنی بر" انتقال مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی استان سمنان از مهدی‌شهر به سمنان" در فضای مجازی و سایت های خبری دست به دست می شد  که  اقدامی تأمل‌‌برانگیز به نظر می رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

آنچه که این روزها در فضای مجازی و سایت های خبری شنیده می شد این بود که آموزش علمی کاربردی بهزیستی استان سمنان پس از پذیرش و ثبت‌نام در مقطع کاردانی و کارشناسی در سال تحصیلی جدید، در حال انتقال به شهر سمنان است و ورودی های جدید به سمنان منتقل خواهند شد و ورودی های قدیم در همان جا می مانند تا سال آینده این مرکز به‌طور کامل به شهر سمنان نقل‌ مکان شود.

,

این در حالی است که  انتقال مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی استان سمنان از مهدیشهر به سمنان برای دومین بار توسط مسئولین در حال اجرا شدن بود.

,

شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان از همان روز تاکنون برای بررسی و روشن شدن این مسأله و علت این اقدام تأمل‌برانگیز پیگیری هایی از فرماندار اسبق مهدیشهر، مدیرکل بهزیستی استان سمنان و دیگر مسئولین داشت.

, شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

محمدرضا قنبری فرماندار اسبق مهدیشهر با اشاره به تصمیم 2 سال قبل برای انتقال این مرکز آموزشی گفت: سال 93 نیز دستور انتقال این مرکز آموزشی داده شده بود که به علت غیرقانونی بودن آن و با پیگیری فرمانداری و با دستورات استاندار وقت جلوی این اقدام گرفته شد.

,

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه این مرکز مستقل از بهزیستی است، گفت: از سال های قبل این مرکز آموزشی مستقل شده است و زیر نظر اداره کار، تعاون و امور اجتماعی است.

,

وی در ادامه بیان کرد:سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان سمنان باید در این خصوص پاسخگو باشد چراکه بهزیستی استان از آن اطلاعی ندارد.

,

مهری اخلاقی سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان سمنان نیز در پاسخ به سوال خبرنگار مرآت درخصوص اینکه این مرکز آموزشی منتقل می شود یا خیر گفت: دستور نقل و انتقال مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان سمنان از مهدیشهر به سمنان لغو شد.

,

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان سمنان در ادامه افزود: از همان روز پنجشنبه این برنامه با حمایت مردم شهرستان مهدیشهر و اعضای شورای شهر کنسل شده است.

,

اخلاقی با بیان اینکه 38 دانشجو در رشته کاردانی و کارشناسی در این مرکز آموزشی مشغول به تحصیل هستند، اظهار کرد: این تعداد از دانشجویان وردودی قدیم هستند که بهمن ماه فارغ التحصیل می شوند.

,

وی با اشاره به اینکه درصورت  نبود دانشجو در بهمن ماه، این مرکز آموزشی تعطیل خواهد شد، گفت: اگر ورودی جدید در این دانشگاه نداشته باشیم این دانشگاه کلا تعطیل می شود.

,

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان سمنان همچنین تصریح کرد: این مرکز آموزشی  15 دانشجو ورودی جدید داشته است که با شنیدن لغو انتقال مرکز به سمنان آنها هم گفته اند به این دانشگاه نخواهند آمد.

,

اخلاقی با بیان اینکه اگر دانشجو در این رشته به حد نصاب نرسد کلاس تشکیل نخواهد شد، گفت: امیدواریم که دانشجویان در این مرکز ثبت نام خود را انجام دهند تا باعث تعطیلی این مرکز آموزشی نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه