اخبار داغ

بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن از واحدهای تولیدی فراهان+تصاویر

بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن از واحدهای تولیدی فراهان+تصاویر
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان فراهان به بازدید واحد های تولیدی و صنعتی فراهان پرداختند و از نزدیک شاهد فعالیت این واحد ها بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان فراهان به بازدید واحد های تولیدی و صنعتی فراهان پرداختند و از نزدیک شاهد فعالیت این واحد ها بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر, فراهان خبر,

, ,

یکی از واحدهای مورد بازدید، مجموعه ی گروه صنعتی کبیر فراهان بود، مجموعه ی گروه صنعتی کبیر فراهان با ۵ کارخانه،خورجین گستر در تفرش و ۴ کارخانه زر بافت، آذرخش، بافت فرمهین و کبیرریس در شهرک صنعتی فراهان بود.

,

کارخانه تولید کیسه های پروپیلن از مجموعه ی صنعتی کبیر فراهان بزرگترین کارخانه در جهان و کارخانه ریسندگی این مجموعه، بزرگترین کارخانه در خاورمیانه است.

,

در گذشته ۴۰۰۰ کارگر در این کارخانه ها مشغول بودند اما در حال حاضر حدود ۱۶۰۰ کارگر مشغول هستند و تحریم ها و رکود بازار فروش از عوامل تاثیرگزار در این کارخانه بوده است.

,

تکنولوژی ماشین آلات کارخانه براساس تکنولوژی ماشین آلات خارجی است و کشورهای اروپایی در تحریم های ظالمانه علیه ما، در ارائه قطعات یدکی ماشین آلات سخت گیری هایی داشتند اما سخت گیری در تحویل قطعات یدکی ماشین آلات سبب شده است، مهندس های این کارخانه موفق به تعمیر قطعات شوند. 

,

در ابتدای تاسیس واحد ریسندگی هدف فروش نخ نبوده است و برای کل مراحل تولید از رنگرزی، بافت دوخت و برش انواع حوله ، ملحفه و پوشاک برنامه ریزی شده بوده اما چون کارخانه نتوانسته ماشین آلات جدید خریداری کند، طرح توسعه کارخانه بی نتیجه مانده است و در حال حاضر ۱۱۰ هزار متر مربع از زمین ها در این شهرک خالی مانده است.

,

یکی دیگر از شرکت های تولیدی در این بازدید، شرکت پارس تا واتا پایا، کارخانه تولید کاغذ فیلتر هوای خودرو بود.

,

این واحد تولیدی بزودی در فراهان افتتاح می شود و اولین تولید کننده کاغذ فیلتر هوا خودرو در ایران است.

,

با بهره برداری از این کارخانه برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی می کند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه