اخبار داغ

تغییر اپراتور تلفن همراه بدون تعویض شماره

تغییر اپراتور تلفن همراه بدون تعویض شماره
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه‌اندازی سیستم تغییر اپراتور تلفن همراه بدون تعویض شماره تا سال آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  محمود واعظی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا سال آینده مردم می توانند بدون این که شماره تلفن همراه خود را عوض کنند، طی یک سال دوبار اپراتور مورد نظرشان را تغییر دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای عنوان کرد: بدون شک این امر سبب ایجاد گشایش هایی در حوزه فناوری اطلاعات می شود؛ بنابراین می توانیم در تعاملات با کشورهای دیگر به منطور انتقال فناوری و یا خط تولید آزادانه کشور مورد نظر را انتخاب کنیم.

,

واعظی افزود: در این صورت رقابتی شدن تکنولوژی بالا رفته و کشورهای مختلف می توانند در مناقصه ها شرکت کنند؛ در این راستا قیمت ها نیز کاهش می یابد.

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در حوزه انتقال فناوری با کشورها می توان آزادانه عمل کرد، گفت: هنگام خرید از خارج کشور نیز دیگر مجبور به پرداخت همه پول به صورت یکجا نیستیم بلکه آن را می توان در فواصل زمانی مختلف پرداخت کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: با انجام مذاکرات هسته ای می توان قدم های بزرگی در توسعه تکنولوژی فضایی و ماهواره ای برداشت.

,

واعظی در خصوص زیر ساخت های خراسان شمالی نیز اظهار کرد: با توجه به ضعف زیر ساخت های خراسان شمالی با استان های دارای قدمت، توسعه شاخص ها نیازمند زمان است.

,

او ادامه داد: سال گذشته 1620 میلیارد ریال به منظور نوسازی شبکه تلفن همراه و ایجاد نسل سوم، فیبر نوری و تپسعه زیرساخت ها در استان هزینه شده که امسال نیز مقرر است۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر در این منطقه هزینه شود.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه