اخبار داغ

تیم ملی ما را به نتایج خوش‌بین کرده؛

ماجدی: تا ۲ هفته آینده اخبار خوبی درباره VAR داریم/ حذف تیم ملی از جام جهانی انصاف نیست!

ماجدی: تا ۲ هفته آینده اخبار خوبی درباره VAR داریم/ حذف تیم ملی از جام جهانی انصاف نیست!
عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: انصاف نیست تیم کشورمان که بدون یک دلار کمک فیفا به دلیل تحریم‌ها و تحمل فشارهای اقتصادی با اقتدار در آسیا به جام جهانی راه یافته، از جام جهانی حذف شود.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سیدمیرشاد ماجدی، عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع هیأت استان هرمزگان اظهار داشت: در جلسه روز گذشته، کمیته داوران نیز مسئول مستقیم پیگیری موضوع VAR در فوتبال کشورمان شد. ۲ شرکت در این زمینه معیارهای لازم برای ورود VAR به کشورمان را دارا هستند که قرار است کمیته داوران نیز در این خصوص جلسات و پیگیری های لازم را انجام دهد و تا ۲ هفته آینده خبر خوبی در این زمینه اعلام کنیم.

,

وی پیرامون تعیین رئیس کمیته فوتسال بیان داشت: بالاخره رئیس فدراسیون در چینش افراد مختار است و تصمیم در تغییرات برعهده رئیس فدراسیون است. در اساسنامه‌ای که بنده مطالعه کردم؛ رئیس کمیته فوتسال خودش ریاست سازمان لیگ فوتسال هم عهده‌دار است. حال باید ببینیم تصمیم برای ریاست کمیته فوتسال چگونه و چه کسی عهده‌دار آن خواهد شد.

,

ماجدی در ادامه بااشاره به عملکرد تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا گفت: با بدشانسی بازی را به ژاپن واگذار کردیم وگرنه از هر لحاظ تیم ملی کشورمان سرتر از حریف بود؛ در آینده از این تیم بیشتر خواهیم شنید. 

,

او درباره تیم ملی فوتبال عنوان داشت: در ۲ دیدار دوستانه‌ای که هماهنگ کرده بودیم، نتایج خوبی گرفتیم و تیم ملی ما را به مسابقات جام جهانی و گرفتن نتیجه مورد انتظار خوشبین کرد. هرچند در برنامه اسکوچیچ پیش از جام جهانی دیدار دوستانه‌ای نبود اما اکنون برای کی‌روش ۲ دیدار دوستانه تدارک دیده شده و امیدوارم با بهترین آمادگی راهی جام جهانی شویم.

,

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح داشت: به هیچ وجه تمایلی به تغییر مربی نداشته و ندارم اما نباید به شایعات توجهی شود زیرا نباید فراموش کنیم اسکوچیچ بود که در بدترین زمان تیم ملی کشورمان را تحویل گرفت و سریع‌ترین صعود تاریخ فوتبال کشورمان به جام جهانی را رقم زد. نظر شخصی بنده عدم تغییر در نیمکت تیم ملی کشورمان بود اما همیشه تابع جمع بوده و وقتی جمع تصمیم به تغییر سرمربی گرفت.

,

وی در مورد تلاش‌ها برای حذف تیم ملی از جام جهانی اذعان داشت: فوتبال یک محیط ورزشی است و نباید دخالت‌های سیاسی در آن تأثیر گذار باشد. انصاف نیست تیم کشورمان که بدون یک دلار کمک فیفا به دلیل تحریم‌ها و تحمل فشارهای اقتصادی با اقتدار در آسیا به جام جهانی راه یافته، از جام جهانی حذف شود. جوانان ملی پوش کشورمان نشان خواهند داد که یک ملت پشت آن‌ها ایستاده تا بتوانند خوشحالی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند؛ کمترین حق‌‍مان حضور در جام جهانی است.

,

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان ساخت: شرایط بندرعباس را برای برپایی اردوی تدارکاتی یکی از تیم‌های جوانان یا نوجوانان پیش از شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی مناسب دیده‌ام. امروز در سفر به بندرعباس تمامی شرایط لازم را پیش‌بینی و ارزیابی می‌کنیم و امیدوارم به زودی این اردوی تدارکاتی را برگزار کنیم.

,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, , کی‌روش: برای تفریح به جام جهانی نمی‌روم/ دنیا را هم بگردید، کسی مثل ایرانی‌ها نیست!, کی‌روش: برای تفریح به جام جهانی نمی‌روم/ دنیا را هم بگردید، کسی مثل ایرانی‌ها نیست!,
 
, , تاج: برای حضور نکونام در تیم ملی با فولاد صحبت‌های خوبی شده/ حذف ایران از جام جهانی شدنی نیست, تاج: برای حضور نکونام در تیم ملی با فولاد صحبت‌های خوبی شده/ حذف ایران از جام جهانی شدنی نیست]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه