فرمانده مرزبانی هرمزگان خبر داد؛
انهدام باند قاچاقچیان سوخت در مرز آبی شرق هرمزگان
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند از قاچاقچیان سوخت در مرزهای آبی شهرستان جاسک خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛حسین دهکی،فرمانده مرزبانی هرمزگان در گفتگویی از انهدام یک باند از قاچاقچیان سوخت در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای تدابیر فرمانده محترم مرزبانی ناجا مبنی بر مبارزه بی امان با قاچاقچیان سوخت و بد اقدام به موقع مرزبانان شهرستان جاسک، محموله سوخت قاچاق در آب های این شهرستان شناسایی و توقیف شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,دهکی افزود : در این عملیات یک فروند موتور لنج حامل ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد.
,فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ارزش ریالی سوخت کشف شده ۳۴ میلیارد ریال برآوردکرد و گفت: در این رابطه ۱۰ نفر متهم دستگیر و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضایی به صورت ویژه در حال پیگیری است.
,,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه