عباس عبدی:
انتقام ایران از آمریکا منطقی و عدم انتقام زیانبار است
فعال سیاسی اصلاحطلب در روزنامه «اعتماد» نوشت: طرف امریکایی ضربهای غیرقانونی زده و منطقا باید پاسخی هم دریافت کند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فعال سیاسی اصلاحطلب در روزنامه «اعتماد» نوشت:
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,طرف امریکایی ضربهای غیرقانونی زده و منطقا باید پاسخی هم دریافت کند. برخی افراد نگران هستند که این پاسخ ما را وارد یک دور از پاسخهای متقابل کند و این همان آغاز جنگ است؛ آیا این نگرانیها میتواند مجوزی برای خویشتنداری و عدم پاسخگویی و انتقام باشد؟ پاسخ منفی است زیرا خویشتنداری به نوبه خود میتواند به ضعف تعبیر شود و موجب تکرار تجاوزات شود؛ پس منطقا باید انتقام گرفت.
,زیان کنار کشیدن قطعی است چون تعبیر به ضعف خواهد شد و طرف مقابل را برای تکرار این بازی جریتر میکند.
,انتهای پیام/
,]
ارسال دیدگاه