اخبار داغ

یک مبارز انقلابی در گفتگو با دانا:

دستاوردهای انقلاب اسلامی| نه امام از مبارزه با رژیم شاه می ترسید و نه مردم/سستی از توصیه های رهبری مردم را مکدر می کند

دستاوردهای انقلاب اسلامی| نه امام از مبارزه با رژیم شاه می ترسید و نه مردم/سستی از توصیه های رهبری مردم را مکدر می کند
مبارز انقلابی با رژیم ستم شاهی گفت: امام از چیزی نمی ترسید و مردم هم به تبعیت از امام در مسیر مبارزات ترسی از رژیم نداشتند.

محمدرضا منتظری، مبارز انقلابی با رژیم ستم شاه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا گفت: پیروزی مردم ایران در مبارزات علیه رژیم طاغوت تنها حاصل وحدت کلمه و پیروی از رهبری حکیم امام خمینی بود.

وی با اشاره به اینکه امام در تبعید بود و مردم از نزدیک با ایشان ارتباط نداشتند اما هر چه از زبان امام بیرون می آمد مردم با جان و دل عمل می کردند ادامه داد: امام به نصرت مجاهدین ایمان داشت و محکم و استوار در مسیر مبارزات ایستاده بود، مردم هم با تمام وجود به امام ایمان داشتند؛ امام از چیزی نمی ترسید و مردم هم به تبعیت از امام در مسیر مبارزات ترسی از رژیم نداشتند.

این مبارز انقلاب تصریح کرد: امروز نیز بعد از گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اگر بخواهیم همان پیروزی های سال 57 نصیب ملت شود باید گوش به فرمان رهبری باشیم، هر کجا به توصیه های رهبری عمل شده است، پیروزی نصیب مردم و کشور بوده و هر جا سستی داشتیم موجب مکدر شدن مردم شده است.

منتظری با بیان اینکه مردم ما نشان دادند که این انقلاب را دوست دارند و همیشه پای کار این نظام هستند گفت: رهبر انقلاب همیشه نقشه راه را جلوی پای مسئولان قرار داده است، مسئولان باید مراقب باشند با سیاسی کاری خللی در حرکت رو به جلوی کشور و انقلاب ایجاد نکنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه