اخبار داغ

با حضور سرلشکر موسوی؛

آیین اختتامیه نهمین دوره رزم مقدماتی مشترک ارتش برگزار شد

آیین اختتامیه نهمین دوره رزم مقدماتی مشترک ارتش برگزار شد
آیین اختتامیه نهمین دوره رزم مقدماتی مشترک جامعه پذیری دانش پژوهان آموزشگاه های درجه داری صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیین اختتامیه نهمین دوره رزم مقدماتی مشترک جامعه پذیری دانش پژوهان آموزشگاه های درجه داری صبح امروز دوشنبه 14 اسفند 1402 با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و فرماندهان نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی در مرکز آموزش درجه داری حضرت جواد الائمه (ع) نیروی زمینی برگزار شد. 

در ابتدای این مراسم فرماندهان ارتش با قرائت فاتحه به شهدای ارتش ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر موسوی: زندگی نظامی ارزشمند است

در ادامه نیرو‌ها با اجرای حرکات نمایشی و رژه، آمادگی خود را به نمایش گذاشتند و دانشجویان برتر مورد تجلیل فرماندهان ارتش قرار گرفتند.

 

 

ارتقاء همکاری‌های مشترک

در حاشیه این مراسم، امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دورهٔ رزم مشترک مقدماتی مراکز درجه‌داری ارتش جمهوری اسلامی ایران در گذشته به صورت جداگانه برگزار می‌شد. این نهمین دوره است که به صورت مشترک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت این موضوع افزود: در ماموریت‌های رزمی و رزمایش‌هایی که برگزار می‌شود، نیاز است که کارکنان هر نیرو اطلاعاتی از ماموریت نیروی مقابل خود داشته باشند تا برای درک متقابل از آن ماموریت، همدیگر را همپوشانی کنند.

معاون اجرایی ارتش ادامه داد: از این جهت از سال‌های گذشته به لحاظ اهمیت موضوع درجه‌داری ارتش که واقعاً محوری هستند، تصمیم گرفته شد که در سطح هیات رییسه ارتش، آموزش‌های اولیه به صورت مشترک در مرکز آموزش درجه‌داری نیروی زمینی برگزار شود.

                                      

اهمیت و نقش مرکز آموزش درجه‌داری در تقویت بدنه‌ی ارتش

سرهنگ امیر محقق فرمانده مرکز آموزش درجه داری نیروی زمینی ارتش در حاشیه این مراسم با بیان اینکه امروز اختتامیه‌ی دوره‌ی نهم جامعه‌پذیری نظامی و رزم مشترک دانش‌آموزان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: مرکز آموزش درجه‌داری، مرکزی است که درجه‌داران ارتش جمهوری اسلامی ایران در اینجا آموزش می‌بینند و درجه‌دارانی که از اینجا آموزش می‌بینند و به یگان‌های ارتش اعزام می‌شوند، بدنه‌ی ارتش را تشکیل می‌دهند

وی افزود: هرچقدر این بدنه زیبا و محکم ساخته شود، ارتش در جامعه نقش بهتری خواهد داشت و همچنین در شرایط بحرانی می‌تواند عملکرد بسیار برجسته‌ای داشته باشد.

فرمانده مرکز آموزش درجه داری نیروی زمینی ارتش گفت: در گذشته درجه دارانی که در این مرکز آموزش دیدند هم در دفاع مقدس و هم پس از آن حماسه‌های بسیار خدای بزرگی را خلق کردند. امروز نیز، دانش آموزانی که از این مرکز سردوشی گرفتند و خارج شدند به یاری خداوند، عملکرد بهتری نسبت به گذشته در ارتش جمهوری ایران خواهند داشت.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه