اخبار داغ

میزبانی صمیمانه رضا صادقی از ۱۵۰۰ کودک کار؛ شکوه محبت

میزبانی صمیمانه رضا صادقی  از  ۱۵۰۰ کودک کار؛ شکوه محبت
امروز دوشنبه ١۴ اسفند مصادف با روز احسان و نیکوکاری اولین و بزرگترین کنسرت کاملا حرفه ای و ویژه کودکان کار با حضور بیش از ۱۵۰۰ کودک که در حوزه های مشابه یک رکورد محسوب می شود به منظور فرهنگ‌سازی و توجه اقشار و گروه های مختلف و سازمان ها به مقوله مسئولیت اجتماعی این سازمان ها در قبال پدیده ناصحیح کودک کار صورت گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز دوشنبه ١۴ اسفند مصادف با روز احسان و نیکوکاری اولین و بزرگترین کنسرت کاملا حرفه ای و ویژه  کودکان کار با حضور بیش از ۱۵۰۰ کودک که در حوزه های مشابه یک رکورد محسوب می شود  به منظور فرهنگ‌سازی و توجه اقشار و گروه های مختلف و سازمان ها به مقوله مسئولیت  اجتماعی این سازمان ها در قبال پدیده ناصحیح کودک کار صورت گرفت.

در این کنسرت رایگان که به همت موسسه فرهنگی و هنری لیما ، و همراهی برج میلاد و سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران برگزار گردید به پدیده کودکان کار نگاه محترمانه و خاصی شکل گرفت تا بدین طریق عاملی باشد برای رفع مشکلات این طیف از جامعه و ان شا ا... شاهد آن روزی باشیم که دیگر در کشور با پدیده کودکان کار مواجه نباشیم.
در این کنسرت، با ایجاد فضای صمیمانه و  اجرای قطعات محبوب این هنرمند با اخلاق کشور و حضور برخی چهره های محبوب مانند داریوش فرضیایی( عمو پورنگ) و آصف آریا به عنوان مهمانان رضا صادقی در آخرین روزهای سال و پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان عیدی ویژه ای بود که باعث شادی و نشاط کودکان شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه