اخبار داغ

سلیمی در گفتگو با دانا: 

زمزمه های گرانی بنزین توسط پزشکیان ما را یاد روحانی می اندازد

زمزمه های گرانی بنزین توسط پزشکیان ما را یاد روحانی می اندازد
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مشاوران مسعود پزشکیان با طرح مسئله گران کردن بنزین و آب و برق به دنبال تشکیل دولت سوم حسن روحانی هستند.

علیرضا سلیمی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اظهارات رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان مبنی بر اینکه ما بنزین، آب و برق را بشکلی گران می کنیم که مردم نگران نشوند گفت: این حرف ها ما را یاد گرانی عجیب و غریب بنزین در دولت آقای روحانی می اندازد که رئیس جمهور وقت گفت خودم هم صبح شنبه فهمیدم که بنزین گران شده است.

وی با اشاره به اینکه ظاهرا مشاوران و اطرافیان آقای پزشکیان قصد دارند به وی قرص خواب آور بدهند و هر کاری دلشان می خواهد بکنند، ادامه داد: مسعود پزشکیان می گوید من متوجه نمی شوم و باید کارشناسان درباره این مسائل توضیح دهند، با این شرایط کارشناسان وی که از اعضای دولت حسن روحانی هستند قصد دارند دولت سوم روحانی را به اسم آقای پزشکیان تشکیل دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: مشاوران مسعود پزشکیان، آخوندی، زنگنه، ظریف و اردکانیان هستند که یا اعتقاد دارند پالایشگاه سازی کثافت کاری است یا به نساختن مسکن افتخار می کنند؛ اینها هیچ دستاورد تازه ای برای مردم نخواهند داشت، مگر ادامه مسیر دولت حسن روحانی در کشور.

سلیمی با بیان اینکه اصحاب و یاران پزشکیان به دنبال خُرد کردن مردم زیر چرخ توسعه هستند، خاطرنشان کرد: باور اطرافیان پزشکیان آن است که آنقدر باید زندگی در تهران گران شود که کسی توان زندگی کردن در  آن را نداشته باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه