رضایی: درباره حضور مجیدی در استقلال چیزی در کمیته فنی مطرح نشده بود

رضایی: درباره حضور مجیدی در استقلال چیزی در کمیته فنی مطرح نشده بود
مجید رضایی، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت که در خصوص حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال چیزی مطرح نشده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره اینکه کمیته فنی باشگاه استقلال در جریان حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی بوده یا نه، گفت: پرویز مظلومی سخنگوی کمیته است و این سؤال را باید از ایشان بپرسید. مظلومی بزرگ‌ ما بوده و طبق مصوباتی که داشتیم او باید پاسخگو باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: با این وجود، باید بگویم آخرین مصوبه کمیته فنی این بود که یک دستیار ایرانی و خارجی برای استقلال جذب شود. سرمربی به صورت مستقیم درخواستش را به مدیرعامل داده و مدیرعامل باشگاه نیز اعلام کرده که اختیارات را به کمیته فنی می‌دهد. در رابطه با حضور مجیدی، چیزی در کمیته فنی و مطرح و مصوب نشده بود. شاید به صورت غیرمستقیم مطرح شده باشد، اما در مجموع در جریان این مسئله نبودیم.

,

تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه