اخبار داغ

گزارش تصویری/

تصاویر/جهادی ها کوچه به کوچه به جنگ با کرونا رفتند

تصاویر/جهادی ها کوچه به کوچه به جنگ با کرونا رفتند
گروه‌های جهادی در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای قطع زنجیره شیوع کرونا با حضور پرشورتر در میدان نبرد، کوچه به کوچه به جنگ ویروس کرونا رفتند.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: گروه های جهادی معمولاً کار عمرانی انجام می دهند اما در صورتی که ۲۸ درصد گروه های جهادی کارشان عمرانی است و این قسمت در رسانه ها انعکاس پیدا کرده بود، اما در ایام کرونا کارهای دیگر جهادی ها و بسیجیان به نمایش گذاشته شد. الان جغرافیای بسیج، در پایگاه ها و محله مورد نظرشان است تا ارتباطی با خانه های بهداشت محله‌هایشان بگیرند و با شناسایی مردم آسیب دیده و مبتلا به ویروس و اجرای پروتکل‌های بهداشتی که ابلاغ می‌شود در این عرصه به فعالیت بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: , گروه های جهادی معمولاً کار عمرانی انجام می دهند اما در صورتی که , ۲۸, درصد گروه های جهادی کارشان عمرانی است و این قسمت در رسانه ها انعکاس پیدا کرده بود، اما در ایام کرونا کارهای دیگر جهادی ها و بسیجیان به نمایش گذاشته شد. الان جغرافیای بسیج، در پایگاه ها و محله مورد نظرشان است تا ارتباطی با خانه های بهداشت محله‌هایشان بگیرند و با شناسایی مردم آسیب دیده و مبتلا به ویروس و اجرای پروتکل‌های بهداشتی که ابلاغ می‌شود در این عرصه به فعالیت بپردازند.,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه