اخبار داغ
  1. آغاز خاموشی‌های برقی، زودتر از سال‌های گذشته/ چالش‌ها و راهکارها
  2. مجمع تشخیص مصلحت هفته آینده CFT و پالرمو را بررسی می‌کند
  3. ارز واردات خودرو مجدداً به ۳ میلیارد دلار افزایش یافت
  4. حل مشکلات کشور در گرو تحقق شعار سال است
  5. دانشمندان ما را ترور می‌کنند که جلوی پیشرفت ما را بگیرند
  6. یک جریان شناخته شده تلاش می کند سیستم اطلاع رسانی دولت را در دست بگیرد/ انتقام خون شهید سلیمانی مطالبه رهبری است نه روزنامه کیهان!
  7. بازدید پزشکیان از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور
  8. لزوم همکاری مشترک‌ شهرداری و سپاه تهران بزرگ برای حل مشکلات پایتخت
  9. مذاکرات مسقط آزمون سنجش جدیت آمریکاست
  10. ارزش روز سهام عدالت امروز چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
  11. تمام منافع آمریکا در منطقه زیر برد موشک های ماست/ پیشرفت موشکی ایران دنیا را به وحشت انداخته است
  12. ابتکار ایران در تبدیل تهدید به فرصت/ مذاکره غیرمستقیم ترامپ را آچمز کرد!
  13. خواب زمستانی مسئولان در هرمز؛ خاک نقره‌ای قربانی بی‌تفاوتی!
  14. بازخوانی قطع روابط دیپلماتیک ایران و آمریکا در سال ۱۳۵۹/ آغاز کاشت بذر بی‌اعتمادی به غرب
  15. شمارش معکوس برای تعیین سرمربی تیم امید/ حسینی و دقیقی؛ نامزدهای نهایی
  16. توهین روزنامه اطلاعات‌ به عزاداران امیرالمؤمنین(ع)/ چرا هيئت نظارت بر مطبوعات به روزنامه وزیر فرهنگ تذکر نمی دهد؟
  17. شیوه دیگری جز مذاکره غیر مستقیم با آمریکا را نمی‌پذیریم
  18. ما می توانیم بحران مسکن را حل کنیم
  19. دولت برای افزایش کیفیت خودروها برنامه دارد/ رضایت مردم از حذف الزام آورده نقدی در کالابرگ
  20. هوای تهران برای نخستین بار در سال جدید آلوده شد

سخنگوی فراکسیون شوراها و مدیریت شهری و روستایی در مجلس:

شهرداری تهران امیدی به حمایت دولت در راستای توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت ندارد

شهرداری تهران امیدی به حمایت دولت در راستای توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت ندارد
یوسفی گفت: شهرداری تهران ناامید از حمایت های دولتی در توسعه حمل و نقل عمومی است و نباید هزینه توسعه حمل و نقل عمومی تهران را از مردم گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی یوسفی سخنگوی فراکسیون شوراها و مدیریت شهری و روستایی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مصوبه شورای شهر تهران در خصوص افزایش قیمت مترو، اتوبوس و تاکسی در پایتخت گفت: یقینا این افزایش قیمت ۲۵ درصدی می تواند اقشار ضعیف جامعه را با مشکلات عدیده ای مواجه کند چرا که کارگران، کارمندان و مشاغلی آسیب پذیر، هر روز از ناوگان حمل و نقل عمومی برای رفتن به محل کار استفاده می کنند و این افزایش قیمت ها را حس خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: شهرداری تهران ناامید از حمایت های دولتی در توسعه حمل و نقل عمومی است و نباید هزینه توسعه حمل و نقل عمومی تهران را از مردم گرفت.
,
یوسفی با بیان اینکه ۷۰ درصد حمل و نقل عمومی تهران به صورت خصوصی است، افزود: دولت باید بیش از پیش از بخش خصوصی حمایت کند اما می بینیم که چنین اتفاقی صورت نمی گیرد و مردم باید تاوان کم کاری دولت را بدهند.
,
 
,
سخنگوی فراکسیون شوراها و مدیریت شهری و روستایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت‌ها براساس برنامه چهارم، پنجم و ششم توسعه موظف بودند حداقل ۵۰ در صد از خدمات ریلی را حمایت و یارانه بلیت مترو و اتوبوس را پرداخت کند، افزود: حدود ۸۲ درصد پول خرید اتوبوس باید توسط دولت پرداخت شود اما می بینیم که این گونه نشده است.
,
 
,
وی افزود: دولت باید از ناوگان حمل و نقل عمومی حمایت کند چرا که در شهری همچون تهران که روزانه تعدادی زیادی از مردم در آن جا به جا می شوند و تراکم جمعیت هم در شرایط کرونایی خطرناک است، توسعه حمل و نقل عمومی و تسهیل در رفت و آمد مردم می تواند انگیزه ای برایشان باشد که به جای تک سرنشینی از اتوبوس، مترو و یا تاکسی استفاده کنند و این موضوع باعث کاهش آلودگی تهران هم خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/ مصطفی قهرمانی
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه