در کارگروه گذر از پیک مصرف برق ۱۴۰۰ استان مرکزی مطرح شد؛
تأمین برق مناطق مسکونی استان مرکزی در اولویت است/ضرورت کاهش ۵۰درصدی مصرف برق ادارات
استاندار مرکزی با اشاره به اینکه تأمین برق مناطق مسکونی استان مرکزی در اولویت است گفت: صنایع باید صنعت برق را جهت گذر از پیک تابستان همیاری کنند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی امروز در هفتمین جلسه کارگروه گذر از پیک مصرف برق ۱۴۰۰ با اشاره به اینکه تأمین برق مناطق مسکونی استان مرکزی در اولویت است گفت: صنایع باید صنعت برق را جهت گذر از پیک تابستان همیاری کنند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,وی بابیان اینکه ۷۰درصد مصرف برق استان در بخش صنایع و کشاورزی است ،افزود: صنایع باید بر اساس برنامههای کاهش پیکبار شرکت توزیع برق استان مرکزی مشارکت کنند زیرا خاموشیهای بدون برنامه بیشتر متضرر صنایع میشود.
استاندار مرکزی گفت: صنایع فولاد و سیمان به مدت سه هفته حداقل به میزان ۹۰ درصدی نسبت به کاهش بار مصرفی خود اقدام کنند.
آقازاده بابیان اینکه شرکت آلومینیوم نسبت به کاهش مصرف برق به میزان ۱۰۰ مگاوات اقدام کند،افزود: کلیه ادارات نسبت به بکار گیری دیزل ژنراتور خود بهویژه در ساعات ۱۱ تا پایان وقت اداری اقدام کنند.
وی گفت: فیلتراسیون نیروگاه شازند تا قبل از زمستان سال جاری با توجه به استفاده از سوخت مایع در زمستان استانداردسازی شود.
استاندار مرکزی تأکید کرد: صنایع با تعجیل نسبت به تعطیلات تابستانه دوهفته پیش رو به مدیریت مصرف برق کمک کنند.
ضرورت کاهش ۵۰درصدی مصرف برق ادارات
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: تمامی ادارات و بانکها نسبت به کاهش ۵۰درصدی مصرف عمل و شرکت توزیع موظف است در صورت مشاهده عدم رعایت الگوی نسبت به قطع برق اقدام کند.
سعید فرخی افزود: صداوسیمای استان با استفاده از کلیه پتانسیلهای خود نسبت به فرهنگسازی مدیریت مصرف و توجیه و شفافسازی مردم کوشا باشد.
ضرورت بهکارگیری ژنراتور توسط مشترکین حساس بهویژه مخابرات و آب و فاضلاب
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: پیرو تأکیدات متعدد گذشته کلیه مشترکین حساس از جمله شرکت آبفا، مخابرات، بانکها، پمپبنزینها، نانواییها آبزی پرویها و ... نسبت به نصب و بهرهبرداری از سیستم برق اضطراری حداکثر تا زمستان سال جاری اقدام کنند.
بهروز اکرمی بابیان اینکه تأمین برق پایدار و مستمر نیازمند عزم همگانی است،افزود: با همدلی و همراهی مردم ، علیرغم شرایط بسیار سخت امسال ازلحاظ تأمین برق مصرفی ، گذر موفقی از پیکبار داشته باشیم.
وی گفت: روشنایی داخلی و پیرامونی ادارات و اصناف پرمصرف باید کنترل و در صورت عدم رعایت الگوی مصرف باید برق این مشترکین قطع شود.
تمامی صنایع از ساعت ۱۲ الی ۲۱ نسبت به کاهش حداقل ۵۰ درصدی مصرف خود اقدام کنند
محمد اله داد بابیان اینکه تمامی صنایع از ساعت ۱۲ الی ۲۱ نسبت به کاهش حداقل ۵۰ درصدی مصرف خود اقدام کنند،افزود: صنایعی که امکان تغییر نوبت دارند،صنایع تک نوبت و دو شیفته نسبت به تغییر نوبتکاری به ساعات ۲۲ تا ۶ صبح و صنایعی که امکان تعریف تعطیلات و تعمیرات سالانه دارند در دو هفته پیش رو نسبت به تعریف برنامه و اجرا، حداقل انتظار کاهش پیک در این حوزه به میزان ۵۰ مگاوات است.
متقاضیان صنعتی بالای یک مگاوات باید ملزم به احداث نیروگاه برای برق مصرفی خود شوند وعدم اتصال مشترکین صنعتی جدید به شبکه تا پایان پیک تابستان از مصوبات این جلسه بود.
انتهای پیام/
وی بابیان اینکه ۷۰درصد مصرف برق استان در بخش صنایع و کشاورزی است ،افزود: صنایع باید بر اساس برنامههای کاهش پیکبار شرکت توزیع برق استان مرکزی مشارکت کنند زیرا خاموشیهای بدون برنامه بیشتر متضرر صنایع میشود.
,استاندار مرکزی گفت: صنایع فولاد و سیمان به مدت سه هفته حداقل به میزان ۹۰ درصدی نسبت به کاهش بار مصرفی خود اقدام کنند.
,آقازاده بابیان اینکه شرکت آلومینیوم نسبت به کاهش مصرف برق به میزان ۱۰۰ مگاوات اقدام کند،افزود: کلیه ادارات نسبت به بکار گیری دیزل ژنراتور خود بهویژه در ساعات ۱۱ تا پایان وقت اداری اقدام کنند.
,وی گفت: فیلتراسیون نیروگاه شازند تا قبل از زمستان سال جاری با توجه به استفاده از سوخت مایع در زمستان استانداردسازی شود.
,استاندار مرکزی تأکید کرد: صنایع با تعجیل نسبت به تعطیلات تابستانه دوهفته پیش رو به مدیریت مصرف برق کمک کنند.
,ضرورت کاهش ۵۰درصدی مصرف برق ادارات
, ضرورت کاهش ۵۰درصدی مصرف برق ادارات, ضرورت کاهش ۵۰درصدی مصرف برق ادارات,معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: تمامی ادارات و بانکها نسبت به کاهش ۵۰درصدی مصرف عمل و شرکت توزیع موظف است در صورت مشاهده عدم رعایت الگوی نسبت به قطع برق اقدام کند.
,سعید فرخی افزود: صداوسیمای استان با استفاده از کلیه پتانسیلهای خود نسبت به فرهنگسازی مدیریت مصرف و توجیه و شفافسازی مردم کوشا باشد.
,ضرورت بهکارگیری ژنراتور توسط مشترکین حساس بهویژه مخابرات و آب و فاضلاب
, ضرورت بهکارگیری ژنراتور توسط مشترکین حساس بهویژه مخابرات و آب و فاضلاب, ضرورت بهکارگیری ژنراتور توسط مشترکین حساس بهویژه مخابرات و آب و فاضلاب,معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: پیرو تأکیدات متعدد گذشته کلیه مشترکین حساس از جمله شرکت آبفا، مخابرات، بانکها، پمپبنزینها، نانواییها آبزی پرویها و ... نسبت به نصب و بهرهبرداری از سیستم برق اضطراری حداکثر تا زمستان سال جاری اقدام کنند.
,بهروز اکرمی بابیان اینکه تأمین برق پایدار و مستمر نیازمند عزم همگانی است،افزود: با همدلی و همراهی مردم ، علیرغم شرایط بسیار سخت امسال ازلحاظ تأمین برق مصرفی ، گذر موفقی از پیکبار داشته باشیم.
,وی گفت: روشنایی داخلی و پیرامونی ادارات و اصناف پرمصرف باید کنترل و در صورت عدم رعایت الگوی مصرف باید برق این مشترکین قطع شود.
,تمامی صنایع از ساعت ۱۲ الی ۲۱ نسبت به کاهش حداقل ۵۰ درصدی مصرف خود اقدام کنند
, تمامی صنایع از ساعت ۱۲ الی ۲۱ نسبت به کاهش حداقل ۵۰ درصدی مصرف خود اقدام کنند, تمامی صنایع از ساعت ۱۲ الی ۲۱ نسبت به کاهش حداقل ۵۰ درصدی مصرف خود اقدام کنند,محمد اله داد بابیان اینکه تمامی صنایع از ساعت ۱۲ الی ۲۱ نسبت به کاهش حداقل ۵۰ درصدی مصرف خود اقدام کنند،افزود: صنایعی که امکان تغییر نوبت دارند،صنایع تک نوبت و دو شیفته نسبت به تغییر نوبتکاری به ساعات ۲۲ تا ۶ صبح و صنایعی که امکان تعریف تعطیلات و تعمیرات سالانه دارند در دو هفته پیش رو نسبت به تعریف برنامه و اجرا، حداقل انتظار کاهش پیک در این حوزه به میزان ۵۰ مگاوات است.
,متقاضیان صنعتی بالای یک مگاوات باید ملزم به احداث نیروگاه برای برق مصرفی خود شوند وعدم اتصال مشترکین صنعتی جدید به شبکه تا پایان پیک تابستان از مصوبات این جلسه بود.
,
انتهای پیام/
,
]
ارسال دیدگاه