برگزاری نشست کمیته فنی اسکی آلپاین/ تصمیم‌گیری در مورد دو اسکی‌باز اعزامی به کمپ تمرینی اتریش و برگزاری‌ اردوی تیم ملی

برگزاری نشست کمیته فنی اسکی آلپاین/ تصمیم‌گیری در مورد دو  اسکی‌باز اعزامی به کمپ تمرینی اتریش و برگزاری‌ اردوی تیم ملی
نشست کمیته فنی اسکی آلپاین در فدراسیون اسکی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛نشست کمیته فنی اسکی آلپاین فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی با حضور اعضا و رئیس فدراسیون با هدف بحث و تبادل نظر و نیز تصمیم‌گیری در مورد اعزام دو اسکی باز رده سنی جوانان به کمپ تمرینی اتریش و برگزاری اردوی تیم ملی اسکی آلپاین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نشست اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات خود در زمینه چگونگی انتخاب دو اسکی باز رده سنی جوانان برای حضور در کمپ تمرینی اتریش پرداختند و مصوب نمودند تا چند روز آینده اسامی یک دختر و یک پسر اعزامی به این کمپ را پس از برگزاری تست پزشکی و بررسی سوابق اسکی‌بازان رده سنی جوانان بر اساس امتیازات فدراسیون بین‌المللی اسکی، نهایی نمایند.

,
 
,
همچنین اعضای حاضر با اکثریت آرا مصوب نمودند تا اردوی تیم ملی اسکی آلپاین با برگزاری تست آمادگی جسمانی در اواخر مهر ماه آغاز شود و پس از آن هم‌زمان با آغاز فصل اسکی در پیست اسکی توچال نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی که در ایران حضور دارند تمرینات خود را در پیست توچال آغاز‌ نمایند.
,
 
,
دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون، بهرام ساوه‌شمشکی دبیر، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان، موسی ساوه‌شمشمکی سرپرست کمیته فنی، پژمان مزینانی سرپرست کمیته آلپاین، صادق کلهر کارشناس خبره فدراسیون، قربانعلی سولقانی عضو هیئت رئیسه و عضو کمیته فنی، رستم کلهر مشاور رئیس فدراسیون، وحید حسن‌خانی عضو کمیته فنی، حسین موسوی‌پور مدیر روابط بین‌الملل حاضرین در این نشست بودند. محمد یزدان‌‌پناه رئیس هیات اسکی استان فارس و عضو کمیته فنی و علیرضا احمدپور سرپرست کمیته استعدادیابی نیز به صورت آنلاین در این نشست حضور داشتند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه