حضور عزیزی در مجمع سالیانه فدراسیون آسیایی و اقیانوسیهای گلف در دوبی
رئیس فدراسیون گلف در مجمع سالیانه فدراسیون آسیایی و اقیانوسیهای گلف در دوبی شرکت کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف ایران در مجمع سالیانه فدراسیون آسیایی و اقیانوسیهای گلف در دوبی که از روز گذشته آغاز شده، حضور پیدا کرد.
همزمان با این مجمع، مسابقات AAC نیز در جریان است که از ایران دو لژیونر به نامهای نوید موسوینژاد و علی خزانبیک قرار بود شرکت کنند که نوید موسوینژاد به دلیل مثبت شدن تست کرونایش نتوانست در این رقابتها حضور داشته باشد و علی خزانبیک در مسابقات حضور دارد. علی خزانبیک دارای رنکینگ جهانی گلف است که ساکن آلمان است و از جوانان آیندهدار این رشته است.
,
,
انتهای پیام/ک
]
ارسال دیدگاه