دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان:
ابتلای ۷۴ لرستانی به کرونا/ ۲ نفر فوت کردند
کوشکی گفت: در شبانهروز گذشته ۲ بیمار کرونایی فوت کردند و ۷۴ لرستانی به کرونا مبتلا شدند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم کوشکی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ابتلا به کرونا دو رقمی شد و ۷۴ نفر به این بیماری مبتلا شده که شمار مبتلایان به ۱۹۴ هزار و ۹۶ نفر رسید.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,وی افزود: با فوت دو بیمار کرونایی، تعداد قربانیان کووید ۱۹ در استان به دو هزار و ۶۲۴ نفر افزایش یافت.
,دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان تصریح کرد: در حال حاضر ۳۴۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان قرار دارند که تعداد بستری ها نسبت به روز گذشته ۲۲ نفر کمتر شده است.
,,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه