فکت‌های آماری دیدار نفت – تراکتور؛ قفل بازی‌های خارج از خانه باز نشد

فکت‌های آماری دیدار نفت – تراکتور؛ قفل بازی‌های خارج از خانه باز نشد
تراکتور در بازی‌های خارج از خانه طلسم شده است و در دیدار با نفت مسجدسلیمان هم به رغم پیش افتادن در نیمه اول نتوانست این طلسم را باطل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، دیدار حساس تیم‌های نفت مسجدسلیمان و تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال کشور که در انتهای جدول ۶ امتیازی محسوب می‌‌شد، با تساوی یک بر یک به پایان رسید. نتیجه‌ای که می‌توان گفت به درد هیچ کدام از دو تیم نخورد اما بهتر از هیچی بود. فکت‌های آماری از این دیدار را در زیر می‌خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

دومینوی ناکامی در زمین حریفان

, دومینوی ناکامی در زمین حریفان, دومینوی ناکامی در زمین حریفان,

تراکتور در لیگ بیست‌ویکم و در فاصله ۵ هفته به پایان مسابقات هنوز در خانه حریفانش موفق به کسب برتری نشده که این دومینوی ناکامی در بازی شب گذشته تداوم یافت. تیم پرطرفدار فوتبال آذربایجان در بازی‌های خارج از خانه خود آخرین بار در فصل گذشته مقابل آلومینیوم به پیروزی رسید!

,

نسخه شکست‌ناپذیر تراکتـور

, نسخه شکست‌ناپذیر تراکتـور, نسخه شکست‌ناپذیر تراکتـور,

تراکتور با تساوی در مصاف با نفت مسجدسلیمان روند شکست‌ناپذیری خود مقابل این حریف را حفظ کرده و به ۱۰ بازی رساند. ماحصل تقابل‌های دو تیم در لیگ برتر ۵ برد برای سرخ‌پوشان و ۵ تساوی بوده است. نفت مسجدسلیمان تنها تیم لیگ برتر است که تراکتور تاکنون هیچ‌گاه برابر آن بازنده نبوده است.

,

تساوی و دیگر هیچ!

, تساوی و دیگر هیچ!, تساوی و دیگر هیچ!,

تراکتورِ خصوصی در هر ۴ دیداری که میهمان نفت مسجدسلیمان بوده به تقسیم امتیازات رضایت داده است. بطورکلی ترا‌کتوری‌ها از زمان خصوصی‌سازی در زمین تیم‌های نفتی مشکل داشته‌اند. اوج این ناکامی مقابل صنعت‌نفت بوده که سرخ‌پوشان در خانه تیم آبادانی یک بازنده مطلق بوده‌اند.

,

طلسم پنالتی‌ها شکست

, طلسم پنالتی‌ها شکست, طلسم پنالتی‌ها شکست,

گلی که محمد عباس‌زاده از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، طلسم تراکتوری‌ها در ضربات پنالتی را بعد از دست دادن ۲ پنالتی شکست. تراکتور در فصل جاری ۴ بار از حریفان خود پنالتی گرفته که ۲ بار توانسته آن را تبدیل به گل کند با نرخ ۵۰ درصد موفقیت. این آمار وقتی ضعیف به نظر می‌رسد که بدانیم از ۷ پنالتی آخر تراکتور در لیگ برتر ۵ پنالتی به هدر رفته و تنها ۲ پنالتی تبدیل به گل شده است. جالب اینکه هر دو گل نیز توسط عباس‌زاده به ثمر رسیده و این بازیکن که در بازی با شهرخودرو یک پنالتی مهم را هدر داده بود، بار دیگر نشان داد که همچنان مرد مطمئن پرشورها در نواختن ضربات پنالتی است.

,

بردی که در نیمه مربیان از دست رفت!

, بردی که در نیمه مربیان از دست رفت!, بردی که در نیمه مربیان از دست رفت!,

تراکتور برای نخستین بار در فصل جاری پس از کسب برتری در نیمه اول نتوانست این برتری را در نیمه دوم تثبیت کند. تی‌تی‌ها پیش از این سه بار در بازی‌های خود برنده به رختکن رفته بودند که در هر سه بازی موفق شده بودند، پیروز میدان شده و سه امتیاز را به حساب خود واریز نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه