اخبار داغ

سرپرست جهاد کشاورزی البرز:

کمبود کالا نداریم اما تاخیر در توزیع کالا وجود دارد/ به‌روزرسانی قیمت‌ها عرضه روغن را کم کرد

کمبود کالا نداریم اما تاخیر در توزیع کالا وجود دارد/ به‌روزرسانی قیمت‌ها عرضه روغن را کم کرد
عبدالرضا روشن‌نژاد گفت: کمبود کالا نداریم اما تاخیر در توزیع وجود دارد چرا که تغییرات قیمتی و درج نرخ جدید روی اقلام مورد نیاز مردم زمان‌بر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا روشن‌نژاد سرپرست سازمان جهاد کشاورزی البرز با اشاره به اینکه تامین و توزیع کالاهای اساسی در شرایط خوبی به سر می برد، در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: خوشبختانه آرامش خوبی بر بازار حاکم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
روشن نژاد به ذخیره سازی مناسب کالا اشاره کرد و افزود: کمبود کالا نداریم اما تاخیر در توزیع وجود دارد چرا که تغییرات قیمتی و درج نرخ جدید روی اقلام مورد نیاز مردم زمان بر است، البته طی ۲ روز آینده برطرف می شود.
,
وی با اشاره به اینکه مرغ و تخم مرغ به اندازه کافی در بازار وجود دارد، اظهار داشت: کمبودی در زمینه روغن نداریم اما تاخیر در توزیع و پخش آن به واسطه بروزرسانی قیمت ها بوده و این مشکل هم به زودی مرتفع خواهد شد.
,
روشن نژاد قیمت روغن مایع ۸۱۰ گرمی سرخ کردنی را ۶۲ هزار تومان و روغن مایع آفتاب گردان ۸۱۰ گرمی پخت و پز را ۶۳ هزار تومان اعلام و تصریح کرد: میزان مرغ توزیع شده در بازار به ازای تقاضای مردم درباره کالا است.
,
وی گفت: طی چند روز گذشته تقاضای مردم برای خرید مرغ افزایش پیدا کرد اما کاهش تقاضا در امروز موجب شد مرغ مازاد وجود داشته باشد، در مقاطع خاصی تامین بیشتر از نیاز بوده و آمادگی برای ذخیره سازی را خواهیم داشت.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه