اخبار داغ

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان:

برپایی ۱۸۵ غرفه در چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در کرمان

برپایی ۱۸۵ غرفه در چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در کرمان
فریدن فعالی گفت: ۱۲۰ هزار نفر صنعتگر در استان کرمان وجود دارد که باعث شده دو هزار متر مربع مکان و با تعداد ۱۸۵ غرفه و ۸۰ رشته از ۱۸۵ هنرمند دعوت شده تا با همکاری ۱۰ دستگاه اجرایی چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در کرمان برپا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش راه آرمان عصر امروز پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان کرمان با حضور استاندار و مقامات کشوری افتتاح شد.

در این مراسم فریدون فعالی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: در برگزاری این نمایشگاه دو هدف را دنبال می کنیم که هدف اول عرضه ی ظرفیت های گردشگری استان است از این رو جای امید است که بهترین و قویترین هلدینگ های گردشگری کشور در این استان کرمان دارای پروژه هستند.

وی ادامه داد:همه ی این هلدینگ ها را در استان دور هم جمع کرده ایم که حدود ۸۰۰ متر فضا دارند و ۱۶ شرکت در این نمایشگاه حضور دارند و پروژه های خود را ارائه می دهند و ۷۵ نفر در این بخش حضور دارند و محصولات خود را عرضه می کنند.

فعالی عنوان کرد: برای افراد فعال در بخش گردشگری برنامه هایی در نظر گرفته ایم از جمله تور گردشگری سلامت، مقاومت و گردشگری طبیعی با نگاه به لوت کرمان و شهداد و مجموعه ی ارزشمند ثبت شده در یونسکو خواهد بود و در کنار آن افتتاح زیباترین هتل کاروانسرای کشور را داریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان بیان کرد: از ۲۷ استان در بخش صنایع دستی در این نمایشگاه حضور دارند با توجه به این که در استان کرمان ۵ شهر ملی صنایع دستی و یک شهر جهانی و یک روستای جهانی صنایع دستی را دارا هستیم.

وی توضیح داد:۱۲۰ هزار نفر صنعتگر در استان کرمان وجود دارد که باعث شده دو هزار متر مربع مکان و با تعداد ۱۸۵ غرفه و ۸۰ رشته از ۱۸۵ هنرمند دعوت شده با همکاری ۱۰ دستگاه اجرایی این نمایشگاه برپا شود.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه