اخبار داغ

فرماندار شهرستان لنده خبر داد؛

تکمیل و بهره‌برداری از ایستگاه فوق توزیع ۱۳۲کیلوواتی برق دژکوه تا اردیبهشت۱۴۰۲

تکمیل و بهره‌برداری از ایستگاه فوق توزیع ۱۳۲کیلوواتی برق دژکوه تا اردیبهشت۱۴۰۲
فرماندار شهرستان لنده از تکمیل و بهره‌برداری از ایستگاه فوق توزیع برق ۱۳۲کیلوواتی دژکوه تا اردیبهشت ۱۴۰۲در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار شهرستان لنده در گفت‌وگو با  صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت پست 132 به 33 کیلوولت دژکوه(لنده_سوق) گفت:شهرستان لنده در تابستان گذشته شرایط اسف‌باری را به لحاظ بحث برق داشته است و همین مسئله نیز باعث گلایه های شدید مردم و مسئولان از نواسانات شدید برقی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

جلال دانش گفت: با تلاش شبانه روزی و پیگیری های مستمر استاندار، نماینده مردم در مجلس و مدیرعامل شرکت برق استان و برابر وعده مسئولان شرکت آب و برق منطقه ای خوزستان به عنوان مجری پروژه پست 132 به 33 کیلوولت دژکوه(لنده_سوق) این پروژه تا اردیبهشت سال1402 به بهره برداری خواهد رسید.

,

دانش در ادامه تاکیدکرد: در طی دو سال گذشته فنداسیون‌ها اجرا شده است که بیش از 77دکل، 23کیلومتر مسیر و بیش از 46کیلومتر مدار طول خط است که در حال اجرا است.

,

وی تاکیدکرد: باتوجه به نیازمندی مردم شهرستان لنده به برق پایدار امیدواریم شرکت آب و برق منطقه ای خوزستان در زمان تعیین شده نسبت به تکمیل و راه اندازی این پروژه حیاتی برای شهرستان لنده همکاری و مساعدت لازم را داشته باشد.

,

گفتنی است در تابستان گذشته شهرستان لنده بدترین بحران در حوزه برق را پشت سر گذاشته است که باعث گلایه مندی شدید مردم، مسئولان شهرستان و استانی شده بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه