اخبار داغ

درخشش ووشوکاران در ریاض؛

بازیهای کامبت گیمز| شهربانو منصوریان، رضایی و ریگی فینالیست شدند

بازیهای کامبت گیمز| شهربانو منصوریان، رضایی و ریگی فینالیست شدند
در سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» شهربانو منصوریان و محمدمهدی رضایی و محمدرضا ریگی به دیدار نهایی راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» از ۲۸ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه در ریاض عربستان برگزار می‌شود که تیم ملی ووشو کشورمان با ۷ ورزشکار (شامل ۳ سانداکار و ۴ ورزشکار تالو) صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه جهت حضور در این پیکارها عازم ریاض شد.

بر همین اساس در روز نخست این پیکارها و در بخش ساندا، شهربانو منصوریان تنها نماینده ساندا زنان ایران در این پیکارها در وزن ۷۰- کیلوگرم به مصاف "مناکا توکچوم" از هند رفت و ضمن ناک‌اوت کردن حریف خود راهی دیدار نهایی این وزن شد.

وی در دیدار پایانی باید فردا (یکشنبه - 30 مهرماه) به مصاف "کریستینا دی اولیویرا" از برزیل برود.

در ادامه پیکارهای روز نخست این بازی‌ها و در بخش ساندا مردان، محمدمهدی رضایی نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم کشورمان به مصاف "الکساندر ال راسی" از لبنان رفت.

نماینده کشورمان در این دیدار موفق شد، حریف خود را در دو راند متوالی شکست دهد و راهی دیدار نهایی این وزن شود. وی در بازی پایانی این وزن باید فردا (یکشنبه ۳۰ مهرماه) به مصاف "ژیائویانگ لی" از چین برود.

در آخرین رقابت روز نخست این بازی‌های و در بخش ساندا مردان، محمدرضا ریگی نماینده وزن ۸۵- کیلوگرم کشورمان به مصاف "جورج عید" از لبنان رفت و ضمن کسب برتری مقابل این حریف به دیدار نهایی این دسته وزنی راه یافت.

نماینده کشورمان در بازی پایانی این وزن باید فردا (یکشنبه ۳۰ مهرماه) به مصاف "اشرف محمد" از مصر برود.

صبح امروز نیز سامان احمدی در فرم چانگ‌چوان این پیکارها با نمره ۹.۵۸۳ به عنوان دومی دست یافت و صاحب گردن آویز نقره بازی‌های رزمی جهان شد.

پیش از این دیدار، سامان احمدی در فرم چانگ‌چوان بخش تالو این پیکارها با نمره ۹.۵۸۳ به عنوان دومی دست یافت و صاحب گردن آویز نقره بازی‌های رزمی جهان شد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه