اخبار داغ

گفتگو با مسیگر و مختاری؛

جام جهانی فوتبال ساحلی| روایت فیفا از برد دراماتیک؛ رفت و برگشت به کره ماه!

جام جهانی فوتبال ساحلی| روایت فیفا از برد دراماتیک؛ رفت و برگشت به کره ماه!
سایت فیفا از بازی ایران – اسپانیا و گفت و گو با مسلم مسیگر و محمدعلی مختاری گزارش جذابی نوشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، برد جذاب و دراماتیک ایران برابر اسپانیا در جام جهانی فوتبال ساحلی با واکنش سایت فیفا روبرو شد. سایت فیفا پس از پایان بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی فوتبال ساحلی، یک گزارش جالب منتشر کرده است.

سایت فیفا درباره این بازی نوشت: ستاره های تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا، هیچ وقت فکر نمی کردند در حالیکه 5 بر 2 از ایران پیش بودند و می توانستند در یک بازی فینال گونه، یپروز شوند و در شمایل یک مدعی قهرمانی جام جهانی خودشان را نشان دهند، در پایان بازی، به عنوان بازنده میدان را ترک کنند. ساحلی بازان ایران در بازی اولشان اسپانیایی را شکست داد که در ثانیه های پایانی بازی در وقت اضافی، به بازی هم برگشت و تساوی را به ثمر رساند.

ایرانی ها دیروز لحظات دراماتیکی را در ورزشگاه D3 خلق کردند و در نهایت در ضربات پنالتی توانستند اسپانیای قدرتمند را شکست دهند.

محمدعلی مختاری، بهترین بازیکن زمین شد. او با 4 گل درخشش فوق العاده ای با پیراهن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران داشت. بازی دیروز که شش بر شش به پایان رسید، یکی از بازیهای جذاب و تاریخی جام جهانی فوتبال ساحلی لقب گرفت.

مختاری به سایت فیفا گفت: فکر کنم ما دیشب به کره ماه رفتیم و برگشتیم. باید بگویم خیلی اوقات پیش نمی آید که در جام جهانی 3-0 و 5-2 عقب بیفتید و بعد کامبک بزنید. کار راحتی نبود. آن هم در مقابل تیم قدرتمندی مثل تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا. البته ما یعنی همه بازیکنان مطمئن و معتقد بودیم که می توانیم این کار را انجام دهیم. سرمربی تیم ملی هم مرتب به ما می گفت که می توانیم برگردیم و کار را انجام دهیم. این بازگشت یک نوع اعتماد به نفس بود و این نوع بازی و روحیه بازگشت، یکی از دارایی های ماست. نگرش ماست که می گوید هرگز به باختن فکر نکنیم.

مسلم مسیگر کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که با یک ضربه استادانه و زیرکانه گل اول ایران را به ثمر رساند و راه گلزنی را باز کرد به سایت فیفا گفت:" ما دقیقاً همان چیزی را که سرمربی مان به ما گفته بود را انجام دادیم و دنبال کردیم. او مدام به ما می گفت که می توانیم به بازی برگردیم و بازی را ببریم. ما پس از اینکه عقب افتادیم نترسیدیم و تلاش کردیم و البته برنامه بازی کردنمان را تغییر دادیم. سرمربی ما به ما گفت که به کاری که انجام می‌دهیم ادامه دهیم، ما هم به دستورات او عمل کردیم و در نهایت پیروز شدیم. من می خواهم این جمله را بگویم که ما به عنوان بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، هرگز تسلیم نخواهیم شد. شما وقتی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران بپوشی، هرگز تسلیم نمی شوی."

مختاری در پایان صحبتهایش با سایت فیفا در حالیکه نمی خواست نقش خودش را به عنوان بهترین گلزن رقابتها و البته ناجی ایران مطرح کند و حتی حاضر نبود تعریف و تمجیدها را بشنود گفت: این یک کار تیمی بود و هر کدام از بچه ها تلاش کردند و زحمت کشیدند تا توانستیم به بازی برگردیم و بازی را ببریم. من اصلا نمی خواهم به نقش خودم اشاره کنم. البته مسلم مسیگر کاپیتان تیم ایران به او گفت که کارش ارزشمند بوده و با زدن چهار گل، نقش مهمی در بازگشت ایران به بازی و پیروزی ایران داشته است.

مسیگر کاپیتان ایران در پایان به فیفا گفت: مختاری یک نابغه نادر در فوتبال ساحلی است. دیروز هم برای او یک روز متفاوت بود که او توانست با موفقیت به پایان برساند و کار بزرگی هم انجام داد و 4 گل به اسپانیا زد. او یک بار دیگر نشان داد که چرا یکی از بهترین بازیکنان جهان است.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، روز شنبه ساعت 20:30 به وقت تهران، به مصاف تیم ملی فوتبال ساحلی آرژانتین می رود. تیمی که در بازی اول، 4 بر3 مغلوب تاهیتی شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه