اخبار داغ

فرمانده سپاه کرج در گفتگو با «تیتر یک»:

دشمن انتخابات را دستاویز فشار بین‌المللی علیه ایران می‌کند

دشمن انتخابات را دستاویز فشار بین‌المللی علیه ایران می‌کند
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: دشمن عدم مشارکت در انتخابات را بهانه‌ای برای فشار بین‌المللی قرار خواهد داد اما مردم آن را مأیوس می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، گفت: اگر راه را گم کردیم، جبهه‌ای که دشمن هدف قرار می‌دهد، خودی است.

رشید کبودوندی افزود: ایران ۴۵ سال در شرایط جنگی قرار گرفته و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل در تلاش هستند انقلاب را به زیر بکشند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه نقشه دشمن همواره به واسطه وجود رهبر معظم انقلاب و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش بر آب شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج تصریح کرد: همه ما از وضعیت اقتصادی کشور گلایه‌مند هستیم، البته دولت اقدامات خوبی در زمینه معیشت انجام داده است.

کبودوندی گفت: اقتصاد ایران متأثر از اقتصاد جهانی بوده و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که برای مردم کشورمان قابل لمس خواهد بود.

وی افزود: رسانه‌های دشمن تلاش می‌کنند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف می‌کنند تا به زعم خود مشکل مردم را رفع کند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج ادامه داد: دشمن عدم مشارکت در انتخابات را بهانه‌ای برای فشار بین‌المللی قرار خواهد داد اما مردم آن را مأیوس می‌کنند.

کبودوندی اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای دشمن را ناامید کرده و امنیت پایدار را برای کشورمان به ارمغان خواهد آورد.

وی بهبود وضعیت اقتصادی را در گرو تأمین امنیت پایدار دانست و تصریح کرد: دشمن می‌داند مردم ایران به قله‌های افتخار نزدیک شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح می‌تواند پشتوانه محکمی برای منتخبین مجلس باشد تا مشکلات را به حداقل برسانند.

کبودوندی تأکید کرد: مردم کرج به شهدا ارادت دارند و مشارکت آن‌ها در انتخابات زمینه خرسندی کسانی که در راه انقلاب جان داده‌اند را فراهم می‌کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه