اخبار داغ

فعال سیاسی البرز در گفتگو با «تیتر یک»:

رهبر معظم انقلاب انتخابات را از گردنه «نه به رأی» عبور داد

رهبر معظم انقلاب انتخابات را از گردنه «نه به رأی» عبور داد
فعال سیاسی البرز گفت: رهبر معظم انقلاب انتخابات را از گردنه‌های سخت مدیریت کردند و عبور دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فعال سیاسی البرز در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، گفت: زمانی که دشمن کلید تحریم انتخابات و نه به رآی را زد، چند قدم جلوتر رهبر معظم انقلاب انتخابات را از گردنه‌های سخت مدیریت کردند و عبور دادند.

علی قربانی با اشاره به درایت و دوراندیشی مردم، افزود: باید به این باور برسیم که ایرانی خاک می‌خورد اما خاک نمی‌دهد، سختی می‌کشد اما خم نمی‌شود، ایرانی فریب نمی‌خورد، راه را شناخته و در راه پیشرفت کشورش گام اساسی برمیدارد.

وی اظهار داشت: انقلاب و امام (ره) حکومت اسلامی را از مسیر انتخابات معرفی کردند و این یک الگوی جدید از دموکراسی یا مردم سالاری در جهان است، ماهیت ایران از طریق صندوق‌های رای تعریف شده و معیار موفقیت ایران به دنیا است.

قربانی با اشاره به اینکه دشمن نقطه قوت جمهوری اسلامی یعنی مردم را شناخته و درصدد بود آن را ضعیف کند، تصریح کرد: اغلب کشور‌ها امنیت خود را بر پایه قدرت و نیروی نظامی تعریف کردند اما ایران امنیت مردم پایه را نهادینه کرد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب بار‌ها بر توجه و نقش مردم در اداره حکومت تأکید داشتند و مردم ایران جمهوری اسلامی را با رای به دنیا معرفی کردند، در واقع مشارکت پر شور در انتخابات قدرت نمایی و به رخ کشیدن ابهت ایران به جهان بود.

دکتری علوم سیاسی با اشاره به اینکه حضور مردم در بزنگاه‌های تاریخی نظام محاسبات بدخواهان نسبت به جمهوری اسلامی را به هم ریخت، افزود: باریکه غزه در مقایسه با اسرائیل تا دندان مسلح به دلیل مقاومت مردم چند ماه دوام آورد.

قربانی اظهار داشت: حماسه مردم با دو تمدن ایرانی و اسلامی در انتخابات، محاسبات بین‌المللی و منطقه‌ای را تغییر داد و در ماه‌های آینده شاهد تبادل پیام‌های تبریک، همکاری، پیمان‌های بلندمدت خواهیم بود زیرا دشمن جایگاه مجلس را می‌داند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران نمایشی و همایشی پای صندوق‌های رای نیامده بودند، تصریح کرد: مجلس در رأس امور است شعار نبوده و مجلس در جمهوری اسلامی بالاترین قدرت را داشته و هیچ نهادی و قدرتی حق انحلال آن را ندارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه